Första Kärleken!
Neeej, vad gulligt.
Nu ska du se, innan du vet ordet så drar han hem sin första riktiga flickvän och presenterar henne för dig. Sedan blir det giftemål och barnbarn
Neeej, vad gulligt.
Nu ska du se, innan du vet ordet så drar han hem sin första riktiga flickvän och presenterar henne för dig. Sedan blir det giftemål och barnbarn
Ohja Minns själv när man var liten och kär.
Min lillasyster är 10 år och hon har haft en pojkvän sedan AUGUSTI - 05!! Igår var hon på sin första date. Han ringde henne och frågade om hon ville äta pizza. Så han bjöd henne på pizzeria och sedan bjöd hon honom på glass
Jag var 6 år.. och var kär i en kille på lekis.
Minns en gång när vi skulle ha maskerad på lekis, på kvällen då. Han skulle vara cowboy och han ville att jag skulle vara hans cowboytjej. Haha! Men jag kom dit som prinsessa istället, för jag hittade inga cowboytjej-kläder. Lite besviken blev han, men jag fick vara hans prinsessa istället..
och lekte pussjaga!
DET är jättesött.
Vet ni.. Jag var faktiskt tillsammans med min sambo när vi var 10 år. Hihi. För EN kväll!
TS, ja.. förhoppningsvis då. Men tanke på att vi planerar barn och allt
Anledningen till att det bara var en kväll, vet jag inte varför. Jag frågade chans och han sa "Okej, men bara för en kväll" Haha.
Haha
Jag har aldrig gift mig
ja, nu har vi ju varit ett par i snart 5 år så
hehe.