Inlägg från: Full av förhoppning |Visa alla inlägg
  • Full av förhoppning

HJÄLP!! kan man SE äggvita i urinen??? (Rädd)

Hej... jag är säkert jättelöjlig, men kan någon som vet hjälpa mig snälla....

Jag ska till barnmorskan om en timme och fyrtio minuter visserligen men jag blev så räd nu....

Jag skulle lämna urinprov idag och vi ska ta blodtryck, för mitt tryck hade höjts sist och hon bad mig vara uppmärksam på fläckar för ögonen och huvudvärk.... jag har nu vid 4 tillfällen haft fläckar för ögonen och huvudvärk varje dag, men bara lite och inte hela tiden....
    Mina fötter/ben har börjat svullna, men inte så mycket.... inte mer än vad jag tror/hoppas är vanligt när man är gravid....
    Däremot har jag senaste dagarna gått upp flera kilon (vätska???)

Nu när jag gjorde urinprovet så var det som det flöt omkring saker i urinen... som lite "slem" eller nåt... ja typ som äggvitan hos höns ....fast pyttepyttelite alltså....
    Nu är jag skiträdd....
    Men bebben sparkar så hon mår nog bra iallafall... bara jag som stressar upp mig.....
    Snälla vet någon??

• Svar på tråden HJÄLP!! kan man SE äggvita i urinen??? (Rädd)
  • Full av förhoppning

Ok jag hoppas det.... Järnbrist är det inte för mitt blodvärde var det enda som blivit bra förra besöket... det hade stigit till MER än det var på inskrivningen

• Full av förhoppning

Ååååh hemma nu...
    Allt var bra... ingen äggvita i urinen och blodtrycket hade inte stigit... sjunkit pyttelite....
    Bebis var minimalt ruckbar

Svar på tråden HJÄLP!! kan man SE äggvita i urinen??? (Rädd)