• Isildun

    Vilka kändisar är gravida nu?!

    Hejsan!

    Jag går hemma och har lite tråkigt så jag har börjat göra en bok om graviditeten.Då kom jag att tänka på att skriva om alla "kändisar" som är gravida sammtidigt som mig. Kanske är kul för barnet sen att läsa om när den blir stor.

    Tänkte om ni ville hjälpa mig lite?

    Jill Jonsson är väl gravid nu. Men när ska hon ha?
    Julia Roberts väntar tvillingar men när?

    Vilka mer är gravida eller har fått barn nu i år??

    Kram**

  • Svar på tråden Vilka kändisar är gravida nu?!
  • Skrattmås

    I morse hörde jag på Tv4 nyhetsmorgon att Tilde de Paulas soff-hälft (vad ÄR det han heter??) sa till tittarna, när hon inte ville smaka på den kallrökta skinkan på som kocken lagat, att "Tilde är på tjocken".
    Tilde sa "japp" men jag undrar om det var meningen att det skulle komma ut. Det syns ju ingenting på henne!

  • JennyOEmilia

    Är inte TIlde de Paula nyskild?

    Har hon träffat någon ny? Jag vet att jag är dåligt uppdaterad!

  • Fjäril

    Jennifer Aniston var gravid, men hon fick missfall.
    Ja, Tilde de paula träffade en ny i samband med att hon separerade med den förra.

  • Maddan

    Men....lustigt....Tilde de Paula är väl hon i tv 4 morgonnyheter???? Jag kollade på det i morse och fick en jättestark känsla över att hon var gravid. Måste vara gravhormoner för jag har tänkt så här på jobbet om vissa tjejer och så vips har de varit gravida......*skumt*

  • Skrattmås

    Femte månaden?? Det syntes ingentiong ju på hennes mage! Och ändå är hon inte förstföderska...

    Nej, nu ska jag inte lägga näsan mer i blöt där.

  • Eja

    vilken smaskig tråd det här blev!

    som en riktig skvallerblaska!! ;=)

  • Emillis

    JAG Å MIN SAMBO SNACKADE OM HENNES MAGE HÄR OM DAGEN... MIN SAMBO JOBBAR INOM MEDIA Å SÄGER ATT Tilde är en RIKTIG KVINNOR KAN SJÄLV tjej!!! ALLA hennes UNGAR HAR VARIT "KAN SJÄLV KIDS"

    Å det står om henne i AFTONBLADET idag, så det var planerat att det skulle komma fram... Men inte e hon stor inte... men men man e ju mindre på MORGONEN *ler*

Svar på tråden Vilka kändisar är gravida nu?!