• Flower fairy

Använder era män ansiktskräm mm ?

Och iså fall - vilka produkter ?

• Svar på tråden Använder era män ansiktskräm mm ?
  • E l l a

Ja, han använder också Biotherms serie, jag tror han har en peeling och en fuktkräm, det är mest krämen jag sett honom använda. Just det, han har ju en ansiktstvätt också.

• Kaka3

Min brukar använda min ansiktetsrengöring från apoteket. Sedan har jag köpt en after shave balm till honom från nivea, och det är väl ungefär allt.
    Men jag tror nog jag skulle kunna få honom att använda en hel del om jag skulle vilja.

• Elsans

Nä, tar dubbel-dushen i ansiktet också vid morgondushen.

• johannadarling

En ansiktscreme från Anthony's. Han verkar trivas med den.

• Annika123

Ja, han använder Dermalogicas Total Eye Care, med uv-skydd. Nu på sommaren använder han Elisabeth Arden fuktighetskräm med spf 15. Vi delar peeling, Dermalogicas och ibland använder vi båda olivolja under natten i ansiktet, om man känner sig lite torr.

• LindaMarie

Vagrar kopa sin egen - men rannsakar gladeligen bland mina cremer.. *fniss*. Ska nog kopa en till honom

• litenmamme

Javisst han använder för tilllfället Clarins herrserie. Roligt att grabbarna oxå tar hand om sig själva!

• Mrs Smith

Jag har försökt att få honom att börja använda produkter, dvs "tvingat" honom att köpa biotherms serie för män. Men det var pengar i sjön eftersom han inte använder dem. Ska försöka få honom att köpa någon ljusreflektenrande ögoncréme dock, eftersom han får mörka ringar under ögonen av att sitta framför datorn jämt..

• Alina85

Min sambo använder biotherms serie för män, och jag den för kvinnor. Vi båda är super nöjda.

• Lix

Lusan 1 - hahaha! Så typiskt killar!

Min pojkvän väljer oftast sin tiokronors Dubbel-Dusch framför rengöringsprodukter från Biotherme som han fått från mig!
    Hopplös!

Svar på tråden Använder era män ansiktskräm mm ?