en fråga angående akupunktur?????
godmorgon på er:)
hur många av er gjorde akupunktur å blev gravida?????
gör akupunktur ont? jag är så nyfiken av att höra hur många av er som har lyckats.
karmmmmmmmmm
godmorgon på er:)
hur många av er gjorde akupunktur å blev gravida?????
gör akupunktur ont? jag är så nyfiken av att höra hur många av er som har lyckats.
karmmmmmmmmm
snälla! finns det någon som vill svara????.
krammmmmmmm
Jag blev gravid på 4:de IVF försöket med hjälp av akupunktur. Tyvärr slutade det hela i missfall v9. Akupunktur känns men den smärtan klarar man av om man tänker på vad det kan bli av det!!
hej jap:
hur mycket känns det?
kram
Hej! Jag går på akupunktur inför vårt tredje fet, ev blir det pergotime också, och jag tycker knappt att det känns när akupunktören sätter nålarna. Jag tycker att det är en bra stund för avkoppling även om jag såklart hoppas att det kan öka mina chanser att bli gravid.
Kram ;-d
På mig gör det ont på vissa ställen ffa fötterna. det enda beniga på mig . Det gör ont bara för att nålen hamnar rätt och gör gott. Man har tusentals akupunkturpunkter på hela kroppen och när det känns så där ilande så är det rätt. Det ska dock gå över. Sen ska det vara avslappnade och då känns de inte alls.
En som är inne på tredje cykelns akupunkturbehandling!!
Vart går ni på akupunktur? Vad kostar det?
Hej hej! Jag går på akupunktur inför vår första ivf behandling och jag hoppas det kommer att hjälpa till på traven. Min akupunktör säger att man ska helst gå 10 gr och börja så långt innan som möjligt så att kroppen hinner reagera. Jag ska gå mina 2 sista gånger denna veckan sen ska kroppen vila innan det är dags att ta ut äggen i början av juni någongång. Jag tycker inte att det gör speciellt ont, det känns knappt. Om man har ägglossning eller mens så kan det kännas lite mer. Där jag går kostar det 300 kr per gång.
Lycka till!
Hej
Svårt att säga då smärttrösklen är olika på oss alla. Som pinkprincess säger så tycker jag också att det känns mest på fötterna och på öronen men så farligt är det inte som när man sticker in en spruta värre än så är det inte. Tycker absoluta att du ska prova!!!
Kram J
hej afrodite 76.
jag vart å prövat idag hos en akupuktör å det var inte så farligt som jag trodde. det var så avslapnande att det knappt kändes när hon stack nålarna. där jag var kostar 450-:,
kram
Jag gick på akupunktur 13 gånger innan de hjälpte mej med ägglossningen på Sahlgrenska o blev då gravid , o just nu ligger vår lilla Esmeralda o sover sött i sin mammas säng så ge inte upp du ska se att er dag oxå kommer
.
Lycka till!