• Önskan

Var hittar man en Lilla Anna-t-shirt för vuxna?

Jag skulle så gärna vilja ha tag på en top med Lilla Anna på (nivet, hon med Långa farbrorn...)
    Men var hittar man det? Har kollat på nätet men förgäves.

Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Var hittar man en Lilla Anna-t-shirt för vuxna?
  • Jenniefager

Hejsan!!
    Kollade på internet och hittade denna sidan!
    Jag gick in på Altavista och sökte på "kläder + Lilla Anna" och fick upp en hel del sidor!

garderoben.e-butik.se/shop/

• Linda1976

Laban&ren på Kungsgatan 6 i Göteborg. Jag köpteen i stl 140cl och den passade perfekt, jag har M i vanliga kläder. De har numera även vuxenstl!

• Önskan

Tack Linda, men jag bor tyvärr i Stockholm...

Tack Jennie, jag tittade på sidan, men de hade bara sockor och sockiplast..

• Morbid Mistress

Ta med en tröja samt bild till east street på söder så trycker dom en tröja åt dig

• Önskan

Okej, tack men hur fixar jag en bild då? Kan jag spara ner en från nätet, får man det? Och hur ska den vara nersparad? Kan ingenting om bilder....
    Tack igen!

• Önskan

Hej igen, titade på East street men det verkar ju vara en tatueringsfirma????

• Morbid Mistress

Japp med de har en avdelning som heter east treet star också som ligger i samma lokaler som deras piercing. Slå dem en signal eller om du går dit så hjälper de dig hur du ska göra med mbild och så. de är supertrevliga!

• Linda1976

Faan också, hittar inga vuxenkläder där, men du kan ju kontakta dem via den sidan och fråga efter återförsäljare eller kansek beställa ändå, även om de inte har vuxenkläder på nätet. Lycka till!

• Önskan

Tack! Japp, har tittat där. Mailade precis till dem för jag vill så gärna veta var man kan hitta sådana i Stockholm. Annars får jag ringa till Göteborgsbutiken och be dem skicka, om det går.

• Linda1976

Lycka till! Tokstrular det så kanske jagkan hjälpa dig!

Svar på tråden Var hittar man en Lilla Anna-t-shirt för vuxna?