• penapöna

Felix Spansk Tomatdressing, är jag den enda?

Är jag den enda som älskar Spansk Tomatdressing från Felix?

Den har iallafall tydligen gått ur sortimentet, fast den är kvar på hemsidan men verkar inte gå att få tag på i affärerna. Är det nån som sett den i en affär i Sthlmstrakten så berätta det så jag kan åka dit o köpa den. Varför ska den godaste dressingen försvinna?

Är det ingen annan än jag som tycker den är såååå god, både på sallad o till makaroner?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-15 17:29:01:
    www.felix.se/produkter_detalj.asp

• Svar på tråden Felix Spansk Tomatdressing, är jag den enda?
  • Poppinella

Åh, har de slutat med den? Det visste jag inte... vad tråkigt Jag älskar också den dressingen nämligen, den är riktigt god! Caesardressingen är inte dum den heller...

• penapöna

Helt ensam är jag alltså inte, ceasardressingen har jag inte smakat, tycker inte det låter så rafflande med ansjovisarom för mig som avskyr ansjovis.

• Vem vet

jag kan kolla nästa gång jag handlar

• penapöna

Vem vet, vad snällt 

De borde sätta upp lappar med "utgående vara"!

• Vem vet

Finns inte på VI iallafall, men jag har 2 butiker kvar

• Vem vet

nä, den finns inte på någon av våra affärer....

• Emma79

Den finns inte i våra affärer i skåne heller!!! Det är jätte synd har jagat efter den i flera butiker. Den är så gooood till pastasallad

• Venna

Näää, vad är det ni säger? Finns den inte kvar i sortimentet längre?

Hur ska jag nu kunna göra ugnsstekt falukorv?! Det är ju det godaste som finns med tomatdressingen till. Enda sättet att få sambon att käka falukorv!

• MissyGBG

Den finns i alla fall kvar på Felix hemsida.
    Men jag har inte sett den i affären faktiskt.

• Vem vet

Maila in till Felix och fråga. AJg äter ju inte dressing men jag har ringt tilla ndra företag och frågat om annat och har fått bra svar

Svar på tråden Felix Spansk Tomatdressing, är jag den enda?