Inlägg från: Dino78 |Visa alla inlägg
  • Dino78

Disneyklassiker

Jag kan väl inte vara den enda som älskar Disneyfilmer! Vilken är er favorit? Har bara tagit med klassikerna, de tecknade. Så de animerade finns inte med. Finns även ett antal filmer ytterligare som jag inte tag inte tagit med här, så som Pank och fågelfri, men de anser jag vara lite mindre kända. Så ni får helt enkelt hålla tillgodo med dessa!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Disneyklassiker
  • Dino78

Usch, Alice i underlandet...jag hade en traumatisk upplevelse när jag såg ostronavsnittet
    Skönheten & Odjuret ÄLSKAR jag, citerar ofta ur den filmen. Visste ni att den filmen innehåller citat som går att använda i alla lägen

• Dino78

Den sämsta tycker jag är Atlantis...den blev jag riktigt besviken på. Skattkammarplaneten är ruggigt bra. Alla är ju egentligen kanonbra.

• Dino78

Jag har sett alla filmerna i vuxen ålder. Var inte alls många jag såg som barn, Djungelboken minns jag pappa togm ed mig på bio och Svärdet i stenen fick jag i födessedagspresent eller omd et var julklapp. Annars tror jag som sagt att jag bara sett dom som vuxen. Började samla 1997 och har alla. Nu vill jag dock köpa dom som DVD ist...men pengar växer ju dessvärre inte på träd.

• Dino78

Flisan - Självklart menar jag det. Riktigt så dum är jag inte...bara tillräckligt för att glömma ordet "data" Dumma jag!

Svar på tråden Disneyklassiker