Inlägg från: julmusten |Visa alla inlägg
  • julmusten

Disneyklassiker

Jag gillar nastan bara de aldre filmerna, Snovit, Djungelboken etc. Jag tycker inte alls om de nya faktiskt. Gillar Lejonkungen, men tycker inte att den gar att mata mot Aristocats t.ex.

Jag rostade pa Snovit da det var den forsta och som langfilm och animerad i farg sa var den ratt sa banbrytande pa sin tid!! Det tycker jag den kan fa en rost for!!

• julmusten

Dumbo ar ju bara for bra med!!! Varfor rostar ingen pa Dumbo???

• julmusten

Cinzano, jag vet!! Jag vill ju rosta pa flera ju!!

Jag undrar hur manga som har sett alla filmerna som vuxna!!? Eftersom jag har jobbat som nanny sa kan jag glatt erkanna att jag nog har sett alla fram till Lilo and Stich i vuxen alder.

Skulle jag rosta pa den film som har satt mest spar sa blir det nog Taran och den magiska kitteln. Jag blev helt obsessed av den filmen av nagon konstig anledning. Nu efterat sa har jag ju sett den igen, och den ar inte alls bra!!!

• julmusten

Ja, de senaste filmerna ar inte sadar jattekul, eller jo, Mulan gillar jag!!

Jag har aven fatt lyckan att se alla dessa hemska sequels som Disney har klamt ut pa 6 manader som nanny. Hade en unge som alskade Bernard och Bianca 2, och Den Lilla Sjojungfrun 2, Det var nastan tortyr att behova se de grejerna!!!

Svar på tråden Disneyklassiker