• gurkis

Vad betalar ni för blöjorna?

Jag använder Libero byxblöjor till min son och här kostar de på ordinarie pris 94:- det tycker jag är jättebra pris. Både Willys, Coop och Ica tar det för blöjorna

Catta

• Svar på tråden Vad betalar ni för blöjorna?
  • Sulla

Jag har köpt på Lidl, billigt o riktigt bra blöjor. De kostar 69 kronor för ett storpack

• enilorac

Jag köper Libero storpack (92 st) för 115 kr till min lille Colin. Tycker det är okej !

Kram C och C

• Memo

Handlar på Ica Maxi, pampers, kostar 125 kr

• Pockadockan

libero baby & go - 98 kr på vårt coop

• Sandra83

115kr på Willys hemma och 126kr på Ica Maxi för blöjbyxor storlek 10-14kg(?).... Ush, vad dyrt tycker jag!!!

• Izzo

vart bor ni som kan köpa så billiga blöjor? På min affär kostar ett sort pack med up o go 129 kr ibland mer. tack gode för rabattkuponger

• LAA

0 kr, jag har en släkting som jobbar på blöjfabrik.

• Pockadockan

jag bor på värmdö!

Ja rabattkupongerna är ju kanoners, då blir det bara 50 spänn fr ett paket

• snuttan2

köper libero storpack för 115:- men hörom dagen så köpte jag även euroschoppers (?) blöjor för 69:- o dom funkar lika bra på dagen men jag tänkte köra med libero på natten eftersom lillemannen sover så länge....

• snuttan2

Laa---> önskar mig en sån släkting oxå

• Aelwa

Euroshopper till vår snart 2åriga grabb! Suveräna och kostar bara 59kr/paket.

Kramar

• emma brolin

det är olika men de kostar mellan 59 och 125

• Eddies  Mamma

Jag köper Libero storpack till min son. 115kr är det billigaste här.

• gummibears

94:- måste jag ju säga är billigt. Här ligger libero på 115:-, och pampers någonstans där med (eller om dom var lite dyrare kanske)

• summerflower

40 kr för 28 blöjor lebero och pamer för nyfödd.

• ebben

119 för storpack libero
    samma pris för pampers MEN det är ju MYCET mindre blöjor i den förpackningen!

Svar på tråden Vad betalar ni för blöjorna?