Vad betalar ni för blöjorna?
Jag använder Libero byxblöjor till min son och här kostar de på ordinarie pris 94:- det tycker jag är jättebra pris. Både Willys, Coop och Ica tar det för blöjorna
Catta
Jag använder Libero byxblöjor till min son och här kostar de på ordinarie pris 94:- det tycker jag är jättebra pris. Både Willys, Coop och Ica tar det för blöjorna
Catta
Jag har köpt på Lidl, billigt o riktigt bra blöjor. De kostar 69 kronor för ett storpack
Jag köper Libero storpack (92 st) för 115 kr till min lille Colin. Tycker det är okej !
Kram C och C
Handlar på willys 89.-/pkt
Handlar på Ica Maxi, pampers, kostar 125 kr
libero baby & go - 98 kr på vårt coop
115kr på Willys hemma och 126kr på Ica Maxi för blöjbyxor storlek 10-14kg(?).... Ush, vad dyrt tycker jag!!!
vart bor ni som kan köpa så billiga blöjor? På min affär kostar ett sort pack med up o go 129 kr ibland mer. tack gode för rabattkuponger
0 kr, jag har en släkting som jobbar på blöjfabrik.
jag bor på värmdö!
Ja rabattkupongerna är ju kanoners, då blir det bara 50 spänn fr ett paket
köper libero storpack för 115:- men hörom dagen så köpte jag även euroschoppers (?) blöjor för 69:- o dom funkar lika bra på dagen men jag tänkte köra med libero på natten eftersom lillemannen sover så länge....
Laa---> önskar mig en sån släkting oxå
Libero storpack 79.95! Väldigt bra tycker jag!
Euroshopper till vår snart 2åriga grabb! Suveräna och kostar bara 59kr/paket.
Kramar
det är olika men de kostar mellan 59 och 125
Jag köper Libero storpack till min son. 115kr är det billigaste här.
94:- måste jag ju säga är billigt. Här ligger libero på 115:-, och pampers någonstans där med (eller om dom var lite dyrare kanske)
40 kr för 28 blöjor lebero och pamer för nyfödd.
119 för storpack libero
samma pris för pampers MEN det är ju MYCET mindre blöjor i den förpackningen!
libero up and go 145:- paketet på konsum