• Anonym

Hur ser din snippa ut?

Jag har också fladdermus och HATAR min! Jag vill att det ska vara lite ordentligare där nere. Så att man inte ser så mycket. Min bästa kompis har världens finaste snippa som hon stolt visar upp helrakad....jag måste ha lite hår som täcker..... gillar inte hur min snippa ser ut!

TS: Vad har du???

• Anonym

Ahh, såg att du svarat nu. Vi kanske kan bilda en klubb??? Fladdermusklubben!

• Anonym

de inre e större än de yttre.. jag  tycker om den!! äh den e vacker enligt min sambo vill titta o slicka *skratt*

• Anonym

Jag får omprogrammera mig! Min sambo är ju väldigt nöjd och vill gärna kika dit ett par gånger om dan...hehe. Det kanske är pga min fladderläppar?

• Anonym

De är ju dessutom roliga att dra i om man har tråkigt!

• Anonym

"fladder"... min fd retade mig alltid och hade dumma kommentarer.. när jag träffade min nuvarande sambo så ville jag INTE visa den för jag trodde givetvis att han åxå hade elaka kommentarer... men han älskar min snippa

• Anonym

peggylee: vet hur det e! kan vara jobbigt med jeans mm

• Anonym

Jag är  annhängare av fladderklubben   Kul tråd föresten

• Anonym

Mina inre hängde utanför innan jag fick barn. Sprack mycket vid förlossningen och efter det som de sytt ihop mig så ligger de nu innanför de stora blygdläpparna, så det blev en könhetsoperation på köpet

• Anonym

Beträffande ämnet så kan både jag och min sambo säga att alltihopa på mig är väldigt litet trots att jag är hela 28 år. De inre är pytte och de yttre är pytte de med, men täcker de inre. Eftersom hela alltet därnere är så petite så ororar jag mig för den dag jag skall föda. Med tanke på att knipmusklerna är vältränade och ingången väldigt liten den med så finns det inte en möjlighet att jag kommer att bevara detta vid en förlossning. Jag fasar att spricka från navel till stjärt! Finns det ngn med liknande "snippa" som fött barn? Kommer man spräckas fullständigt?

• Anonym

Tack så mycket!

Du sade nog ett och annat sant ord där. Grejen är den att jag hörde häromdagen att de med starka knipmuskler har lättare för att spräckas. Det var en gymnast som fått göra detta för att det var omöjligt att föda vaginalt. Detta skulle tydligen vara vanligt. Men som du säger, barnmorskan borde ju kunna ge besked om läget ;)

• Anonym

Beckah82: Tack för tipset jag skall försöka träna på det med att "blåsa ut ett ljus" Gjorde ett litet tappert försök nu när jag satt här...asså jag sitter inte inte bajsar...men jag försökte få till ngn krystgrej för att känna om jag kunde känna skillnaden men ack...jag tyckte det spände i magen oavsett men det är ju helt klart en övnings sak och som du säger att alla borde göra för att reducera smärtan.

Prinsessan Zelda: Skönt att höra att det faktiskt inte måste vara så att de som är mindre nertill och/eller har starka knipmuskler spräcker sin fjas fullständigt. Våra kroppar (allas) är kanske bra på att anpassa sig till situationen ändå ;)

• Anonym

mitt problem är att jag tycker de yttre läpparna är ALLDELES för stora och hängiga!!!! jag hatar dem!!

• Anonym

Här är en "flusmus" eller vad det nu hette när man är lite mittimellan. Jag har oxå skämts oerhört för min men har börjat fatta att det är hur normalt som hälst att ha så.
    Í vanligt fall så hänger de int såå mycket utanför men när jag har ägglossning (måste vara då) så är de jätte stora. Finns det fler som har så, de svullnar på nåt sätt...känns oskönt när ja går o så när det är så tjockt mellan bena

• Anonym

Anonym opererad>>>

En fråga ...Hade du ont efter operationen ? Kostade den nå´t ?
    Hur länge efteråt fick du vänta med sex ?

• Anonym

SKÖNT!!
    JAg trodde ocksaa ALLTID att jag var ovanlig och har skämts för att vara en som har en "fladdermus" eller "Bullfitta" Ett oerhört äckligt ord som jag hört nämnas i dessa sammanhang...

• Anonym

De inre är längre än de yttre men jag har aldrig skämts för det. Vet ju att det är normalt och vad jag vet vanligare än tvärtom. Fram till puberteten är ju de inre blygdläpparna små hos alla så jag har nog tvärtom förknippat det lite med småflickor

• Anonym

Vilken bra tråd...

För några veckor sedan rakade jag mig därnere och jag höll på att svimma när jag såg hur jag såg ut. Jag var verkligen inte beredd på att mötas av den synen. Visste inte ens om att jag hade fladdermus, men utan hår där så syntes det verkligen.

Jag har tänkt på detta sedan dess och haft komplex, men tack vare denna tråd känns det MYCKET bättre!!

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?