Har du/ har du haft blöjhink?
Har du blöjhink? Om du inte har blöjbarn längre så svara enligt hur det var då de använde blöjor.
Har du blöjhink? Om du inte har blöjbarn längre så svara enligt hur det var då de använde blöjor.
kör med vanlig pedalhink.. helt ok.
Nej jag har inte haft det & inte känt behov av det till nått av mina 2 barn.Kör med vanlig skräpkorg.. kommer göra det me 3:an me
Vi har en till vår Felix,skulle inte kunna tänka mig något annat!!! Vi har en Sangenic!
Hos oss funkar det perfekt och jag slipper all dålig lukt!
önskar bara att det fanns refill på fler butiker!
Kram/Mina
Har ingen och tycker inte att den är värd pengarna. Vi kör med vanlig sophink med lock i badrummet och tömmer blöjpåsen varje dag istället
Nu vet jag inte om jag svarade fel..
Vi har en blöjhink. Alltså en hink med ett lufttätt lock (visst det luktar nör man öppnar men inte annars). Men inte en som packar in i plast!
yes. sangenic...mkt bra tycker jag....lukten håller sig i lådan..
Vi köpte en Sangenic, men efter en tid så klarade jag inte av denna sk. luktfria lukten.. för min del så får det hellre lukta bajs än bajs/luftfräschare.. må illa bara jag käner den där speciella lukten.. Sen så var det ju en massa slöseri med ''plastpåsar'' & pengar.. nu har vi bara en helt vanlig pedalhink som jag tycker är mycket bättre
Hmmm... Ja har en blöjhink... Eller ja en pedalhink som ja slänger blöjor i... En helt vanlig från Jysk typ...
vi har en sangenic..har vart jättebra att slippa illaluktande blöjor då vi har skötbord mm i vårt sovrum...synd bara att påsarna är ganska dyra 98kr men de räcker ju i ungefär 1 mån..
Har också Sangenic men har inte använt den en endaste gång...slöseri av pengarna, tycker jag.