Någon som har en Emmaljunga Scooter?
Jag funderar på att köpa denna vagn. Är ni nöjda med er? Tala gärna om för & nackdelar tack.
Mvh Louise.
Jag funderar på att köpa denna vagn. Är ni nöjda med er? Tala gärna om för & nackdelar tack.
Mvh Louise.
Jag är kanonnöjd! Likaså dottern. Den är lättkörd och väger knappt någonting.
"Nackdel" är väl att korgen inunder är liten men det är ju inget konstigt eftersom det är en sittvagn.
jag har den och är jättenöjd! Har egentligen inget negativt att säga om den... Jo den gnisslar sjukt mycket och jag har kompisar som också har den som säger samma sak. Men det kan man leva med :)
hej jag vi köpte den förra månaden till våran dotter som är 15månader och den är kanon bra och lätt att köra och fin så den tycker jag att du ska köpa.finns ju många fina färger i den också.mvh naattis
Vi har också en sån och är väldigt nöjda.
Enda grejen är att skumgummit på handtaget gått sönder, men det var en olyckshändelse.
Jag köpte min för lite drygt en vecka sedan och är jättenöjd. Hade tur och fick den för 1995 kr i svart och rosa. Den är så himla fin och vår lilla tjej åker jättebra i den. Den är också enkel att fälla ihop och blir liten och smidig.
Min har ännu inte börjat gnissla men det kanske kommer....
lurksmulan: Du kan byta ut hela handtaget om du vill, till mig sa dom att det troligen skulle kosta runt 300,- Jag ska byta mitt eftersom katterna har rivit sönder hela handaget *morr* Dom flesta skulle säkert tycka det är jätteonödigt menjag tycker det är jätteirreterande att hålla i handtaget när det är hål överallt :(
Lattjo: Jasså!? Går man tillbaka till affären då eller får man kontakta Emmaljunga direkt?
Min har knarrat och gnisslat, men fick det åtgärdat där jag köpte den. Jag frågade vad de gjorde och han svarade att de smörjer alla leder samt där det är fjädring och skruvar.
Så börjar den gnissla igen är det bara att ta fram 5-56 eller Wd-40 och smörja så försvinner det.
En annan lite nackdel är när man fält ihop vagnen är att suffleten tar imot framhjulen och blir smutsig.
Men annars super nöjd.
lurksmulan: Jag pratade med dom på Babyland där jag köpt vagnen så gå tillbaka dit du köpt vagnen och fråga. Det finns som reservdel.
Tazmania: Håller med om sufletten, det tänkte jag inte ens på eftersom vi aldrig fäller vår längre. Vår vagn är ju ljusgrå så det syns rätt bra när det var smutsigt ute! Har en lite mörkare färg kanske det blir bättre!
Har en svart/rosa och är super nöjd. Dotra är 19 mån och älskar den också. Lätt att fälla ihop, lätt att köra och relativt "smal" så man kommer förbi nästan överallt. Knarrar något, men som sagt det är bara att smörja. Sufletten är stor och skyddar bra mot sol och det finns ett "fönster" i den så man kan kika ner.
Bara massa +++++