• riot

Har du sett "The Notebook", "Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta"? Titta hit!

Har du sett "The notebook","Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta"? Som många andra älskade jag den och det här gjorde mitt hjärta varmt! Vilken häftig grej!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-29 19:50:50:
    Jag misstänker att alla inte tittat igenom heela videoklippet och då missar man själva grejen. Det som jag tyckte var häftigt är alltså inte scenen där dom kysser varandra i filmen utan vad som händer när dom tar emot priset för bästa kyss.

• Svar på tråden Har du sett "The Notebook", "Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta"? Titta hit!
  • Jag älskar Flora

va, är de ihop på riktigt också?! Ojdå. ja dåså

• Ms Leia

Men han som är värd då, hur snygg e inte han?

♥♥ Vårt lilla pyre * 28 maj 2006, Vi saknar dej! ♥♥
  • Ms Leia

E dom ihop på riktigt?

♥♥ Vårt lilla pyre * 28 maj 2006, Vi saknar dej! ♥♥
  • riot

Yes- dom är till och med förlovade ryktas det om. Fast jag har för mig att jag läst att det tog ett tag efter inspelningen innan dom föll för varann.

• Setta

Jaaaa heeelt underbaaar film.. går rakt in i hjärtat !!!!

Vi ha viasat o där kan man "hyra" filmer.. hyrde Dagboken där...

// Behandla andra så som du själva vill bli behandlad !!
  • Badabing00

Mitt förhållande känns så trist och tråkigt när jag ser det här klippet.. ha ha. Gud vad jag är avundsjuk på henne. Kan se det hur många gånger som helst.

• Carisma95

Underbar film! Underbart, roligt klipp!

• nerina

WOW!!!!
    Gud,så underbart! Åhåhå..jag bara ryser när jag ser det.
    Å filmen är ju också helt fantastisk.
    Tack för klippet,riot!

• Carisma95

Han har utstrålning/kaxighet! *avis på henne*

• nerina

Å,jag måste bara kolla igen...

• riot

Ja, visst är han underbar? Ska vi åka över och sno honom från henne? Någon kan hålla fast honom så binder jag, och någon får köra flyktbilen.

• nerina

riot:
    Jag är också med på det! Man blir ju alldeles knäsvag av killen. Han är så....yummie! *mums*

• numberone

ååååååh honom skulle man inte tacka nej till.... *ryser* Ojojojojojoj!! Filmen är helt underbar och kan se dem hur många gånger som helst....

• riot

Underbart tjejer! Då bokar vi det.

När han vinkar intill sig henne så.. Åh! Svårt att bli sexigare än så.

• numberone

Riot: Grrrrr..... så jäkla hot!!

• Carisma95

Jag la den under mina favoriter...
    Hur länge ligger filmsnuttarna kvar där?

• Badabing00

Jag har oxå lagt den där, jag hoppas den ligger kvar länge. Kollar ju varje dag.. he

Svar på tråden Har du sett "The Notebook", "Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta"? Titta hit!