saga o kevin: oj, nu blev det lite rörigt för mig...du menar att consertan verkar i 12 tim,fram till ca 16 å sen får han depå 10 mg? Så var det för Filip Oxså. Fast vi tyckte att den bara verkade ca 7-14:30 alltså ca7 1/2 timme. Sedan depå 10 mg.så på något vis krockade medicinerna med varandra (eftersom medicinen förmodligen fanns kvar ändå fast i liten dos) så vi gick över till Ritalin i kapsel som ändå har kortare effekt än Consertan å så krockar de inte med depån.
Det här med att han fick 20+20?...hur gav ni det då?
Filip rasade oxså i vikt med Consertan. Fast vi tyckte inte att det gjorde något för han hade att ta av (pga att han hela tiden skulle äta, å mycket). Inte för att han var tjock, men vi fick alltid köpa större byxor å ändå var de lite trånga i midjan. Nu är han väldigt smal,men inte för smal. Han är 140 cm lång å väger 31kg. Nu ser han mer ut som mig å min man när vi var små, vi såg ut som tandpetare

. Gå in i mitt galleri ,har lagt in nya bilder
Äter inte Dennis normalt då, när han tog Ritalin i kapsel? Filip äter Normalt, men en 15 min efter han tagit just depå Ritalin tappar han aptiten. Därför tar han den precis före eller strax efter mellis så han får i sig.