• Anonym (nyfiken)

Tips angående analsex

Jag och min kille e sugna på att testa på analsex. Ingen utav oss har haft det förut. Så nu efterlyser jag lite tips på typ ställningar och vad man ska tänka på för att de ska bli så skönt som möjligt. Att man ska använda glidmedel har vi ju redan förstått men mer..

tack på förhand!

• Svar på tråden Tips angående analsex
  • Anonym (nyfiken)

ingen??

• Anonym (tjej)

Ta det jätteförsiktigt innan han har kommit in helt!!!
    En bra ställning är skeden!
    Smek dig själv samtidigt, jag får orgasm nästan direkt när jag har analsex!!
    Växla absolut INTE mellan slida & anal!! Det hamnar massor med "elaka" bakterier i slidan och du kan få infektioner!

Jag själv har inte haft det på länge för att det oftast gör ont! Men börjar bli sugen igen för det är underbart!

• Anna och två

Finns många bra trådar om du kollar under sex&samlevnad. Ta det lugnt och sakta är i alla fall mitt tips

• Anonym (nyfiken)

tack å tack, ska kolla efter lite *ler*

• MissFreckles

Jag personligen gillar inte analsex, men har provat det med min sambo. A och O är att ta det försiktigt och använda MYCKET glidmedel så att det ej blir torrt! Vi hade kondom oxo för det kändes fräschast, men det är en smaksak =)

• Keeso

Fast kondom kan ju vara viktigt även för att de "elaka" bakteriena inte ska leta sig upp i killens urinrör o orsaka infektioner..plus att då borde man ju lättare kunna ta bort gummit o sen växla, utan att behöva gå ut o duscha emellan..eller? :P

• MissFreckles

Keeso!
    Du har så rätt så =) Av hygieniska skäl bör man använda kondom!

• Anonym (F)

Om jag som kille vill testa det, kanske bara en enda gång då, fast min sambo inte riktigt vill, hur ska man gå till väga? Vill ju verkligen inte tvinga fram nåt, det är nog mest nyfikenhet från min sida.

• Anonym (P)

F - Självklart kan du inte tvinga dig till analsex, eller någon annan typ av sex för den delen. Försök gå varsamt till väga. Tjata inte. Smek lite runt med fingrarna där bak, medan du slickar henne eller under samlaget. Stick inte in fingret -fingrarna på en gång, om hon inte blir så avslappnad att de glider in av sig själva. Då känner hon att det är skönt och blir kanske sugen på att testa lite mer. Ge det tid. Bestäm inte före att idag ska vi ha analsex, utan följ känslan där och då.
    Om hon ABSOLUT INTE vill, så får du förståss klara dig utan. Då blir hon säökert bara sur om du håller på att fingra där bak.

• Anonym

Jag slappnar av mer när jag sitter ovanpå honom..känns som att man har mer kontroll själv då att "styra det hela"..:)

Svar på tråden Tips angående analsex