• Anonym (Snippan)

Någon som fått snyggare underliv efter förlossningen??

Tja ba! JG fick barn för 2 månader sedan. Inna jag vart med barn hade jag gansak stora inre blygdläppar som jag känt mig obekväm med. Efter förlossningen har de blivit mindre! Känner mig snyggare därnere nu! Fler med samma erfarenhet??

• Svar på tråden Någon som fått snyggare underliv efter förlossningen??
  • Anonym (Snippan)

Oj vad jag stavade fel i trådstarten...

• neo78

jag ser ut som en sextonåring där nere sa min bm

• Anonym

Hej! tyvärr måste jag ju säga att dom kommer tillbaka! hade stora inna och efter FL så var dom borta.. undrade om dom sytt bort dom eller ngt.. men nu är dom tillbaka.. tog ett tag men nu hänger dom där igen..

• Anonym

Ser ut precis som innan jag fött mina 2 barn..Var inte stor innan heller & har ej förändrats..Hoppas jag ej gör det efter 3:an heller. Har dock ej spruckit mer än 2 små pytte stygn första förlossningen & inget andra..

• Anonym (tillbaka)

Mina yttre var ganska långa och efter förlossningen var de plötsligt betydligt mindre och fastare. Jag var urnöjd! Det varade kanske ca 1 år och sedan var de som innan igen... eller t.o.m. värre...
    Skulle gärna trolla om dem igen och det gick!

• Anonym (Svullet)

Jag har varit med om samma sak! Fick betydligt mindre inre blygläppar efter förlossningen. Men jag läste i en bok om det. Det är så att man är lite svullen "överallt där nere" utom i blygläpparna det håller i sig i ca 6 - 12 månader, sen återgår det till det normala.
    Allt blir ju utträngt när barnet kommer ut ur slidan. Så därför ser blygläpparna mindre ut första tiden.

• Anonym (Helen)

Jag har fått finare Fiffi efter förlossningen! Min ena blygdläpp var längre än den andra och stack fram jämt,men nu är den mycket mindre och det ser bättre ut!

• No 1

Har fått tre barn o har aldrig vart vackrare där nere
    Jag va inte missnöjd innan heller men nu är jag toknöjd!

Mamma till 3 töser, gravid i v 31 med nr 4..en kille??
  • Anonym

hej jag har nyss fött jag oxå och jag hade samma problem..är finare där nere nu tycker jag

• Anonym (liten)

Hej!
    Jag har fått höra utav mina barns far att jag är Hmmm...mindre där nere nu än jag var innan jag fick barn..det va helt ovänta..med tanke på att man klämt ur sig ett (i mitt fall 2)batn som väger lite över 3 kg ....*S*

• Anonym (Skruttan)

Kul att nån frågade om detta - eftersom jag själv funderat mycket på det!

Har fött 2 barn på 2 år, är mycket "mindre" där nere nu. Kanske är det så att de inte kommit tillbaka, det stora blygdläpparna alltså  (som en del pratar om i tråden) men jag hoppas att detta nya utseende håller i sig. (Det är en månad sedan sista förlossningen.)
    Känner mig som en liten skolflicka

Kan nämna oxå att jag under sista graviditeten var mycket svullen i underlivet, hade lite åderbråck oxå. Så det blev enorm skillnad direkt efter förlossningen denna gång

Svar på tråden Någon som fått snyggare underliv efter förlossningen??