Inlägg från: Cheri |Visa alla inlägg
  • Cheri

Eurovision Song Contest-tråden!!

Alla mina 3 favoriter gick vidare *yeay*

Sverige, Finland och Litauen

• Cheri

Mår hon dåligt Carola eller förresten, eller varför ser hon så deprimerad ut? Hennes blick är alldeles död....

• Cheri
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!

äntligen!!!!!!

rätt låt vann!!!! :-d
  • Cheri

Fast.. mitt i allt det här så tyckte jag att det var dåligt att Danmark fick så lite poäng! Dom förtjänade mer!

• Cheri
    Apif la deuxième skrev 2006-05-21 00:40:39 följande:
    Meya, Lordi hade ju blivit moirdhotade av kristna konservativa grupper, för att de trodde att Lordi var satansdyrkare...
    Patetiska människor.. vart står det i bibeln att man får mordhota folk då? *gawd*
  • Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 00:39:38 följande:
    Melodifestivalen har ALLTID handlat om schlager och kommer för oss trogna fans alltid handla om schlager DÄRFÖR är besvikelsen STOR när en jävla hårdrocks låt går och vinner... Nä Carola var så otroligt bra och ägde scenen och var helt klart bäst och hon söng en schlager...
    Själv insåg jag ikväll att det faktiskt finns hopp för världen trots allt 
  • Cheri
    tahira skrev 2006-05-21 00:52:20 följande:
    jag är chockad över Turkiets poäng If you can't be good, be careful.
    jag med!!!

Sooooperstaaaaarrrrrrrrrrrrrr
  • Cheri

Tror att England står för största radioplågan i sommar

• Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 00:59:07 följande:
    Mamma Mio: Håller med dig, schlager ska låta vackert och svängig och inte ROCK...
    Rock om något ÄR ju vackert och svängigt
  • Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 01:02:44 följande:
    Cheri: inte i mina öron..
    Vad är det för fel på dina då? Vill du låna mina?
  • Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 01:04:30 följande:
    det får heta vad det vill men för mig och ALLA mina vänner är det schlager som gäller fortfarande i dessa sammanhang..
    Vilken tur att ni är överröstade då *fniss*
  • Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 01:05:10 följande:
    Cheri: Nej tack jag är otroligt nöjda med mina... men du kanske skulle behöva låna mina ett tag.. :)
    Hela europa har precis bevisat att det inte är några fel på mina jöh, så behåll dina du
  • Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 01:09:50 följande:
    länderna därnere röster ju bara på varandra...
    Visst men vad gör vi här då...?

"åååå buhuu vi fick bara 7 poäng av finland, HUR kunde dom göra så mot oss"
  • Cheri
    Kattii skrev 2006-05-21 01:15:34 följande:
    Missisola: du va då inte lite full av fördomar, så du tror att alla homosexuella lyssnar på schlager?Jag älskar schlager, betyder det att jag e gay då?
    Nämen helt allvarligt, det är ju allmänt känt, den här festivalen är ju gay festivalen nr1.
    Alla behöver ju inte vara gay för det, och tvärtom. Men så är det iaf
  • Cheri
    Mamma Mio skrev 2006-05-21 01:18:02 följande:
    Men om man är BI då??? Vad lyssnar man på då????
    Men.. Skrikandes
  • Cheri
    Kattii skrev 2006-05-21 01:20:50 följande:
    Missisola: tänk på vad du skriver, är ju väldigt lätt att missuppfatta, speciellt över internet.Cheri: varifrån har du fått det? inga av mina homosexuella kompisar tittar på det iaf.
    Men men.. ok var ska jag börja??

Barbados Matthias, FF Patrik, Alcazar Andreas, Magnus Carlsson, Rikard Engfors, Christer Björkman...

Nämen förståru, det bara är så, det är allmänt känt, inget att diskutera ens
  • Cheri

Alltså min mamma som snart är 60 år och lyssnar på klassiskt typ Mozart o sånt där.. tyckte Lordi var jättebra!!!

Vad säger det egentligen?

• Cheri
    Roisin Dubh skrev 2006-05-21 01:45:11 följande:
    Cheri skrev 2006-05-21 01:43:48 följande: Alltså min mamma som snart är 60 år och lyssnar på klassiskt typ Mozart o sånt där.. tyckte Lordi var jättebra!!! Vad säger det egentligen? Det säger att hon har bra smak! Om någon sa sig vara patologisk lögnare, skulle du då tro honom?
    Ah jag e chockad..
Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!