Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

Eurovision Song Contest-tråden!!

suzolina skrev 2006-05-19 15:07:50 följande:
    jag vet att jag kommer att rösta på bosnien , är född där och detta är första gången man inte skäms över bosniens bidrag...sen tycker jag låter är så bra men det handlar lika mycket att förstå texten som att höra på musiken...
    Nä precis, skämmas behöver du VERKLIGEN inte! Låten är underbar!!!!
    Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2006-05-19 16:46:17 följande:
    FÖRRESTEN..är det någon mer än jag som har läst Aftonbladet idag?Silvia Night (Island) anklagar Carola för att ha härmat henne sedan dom kom till Athen PLUS att Carola ska ha fuskat sig in i finalen genom att ha haft sex med Svante Stockselius (ESC högsta höns) i en bil utanför Carolas hotell. Silvia ska tydligen ha sett det med egna ögon, påstår hon.
    Hahaha yeah right...för HON är ju verkligen den mest trovärdiga av människor *lol*
  • Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2006-05-19 16:48:46 följande:
    Beckah:EXAKT min mening Och förresten - Carola - härma andra? Lägg ner.
    Kan tänka mig att Carola dock viskat en och annan kommentar till Sylvia med tanke på Carolas tro och Sylvias hån mot Gud så därför måste Sylvia hämnas

TROLIGT att Carola skulle hoppa i säng med någon hahahahaha
  • Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2006-05-20 12:49:16 följande:
    Jösses! Island är i farten igen!www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,8286...
    Jag dööör av skratt hahahaha

Detta var det bästa:

"Jonatan Gardarsson, chef för Islands delegation, ser dock annorlunda på incidenten:
      - Dansaren knackade bara på dörren för att han ville gratulera Carola. Dörren som gick sönder var dåligt klistrad, det handlade inte om sabotage."

*LOL*
    Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Beckah82
    Ärligt talat...

I HUUUR många sångtävlingar har man inte blivit matad med att stjärnan tappat rösten?

I HUUUR många idrottstävlingar har man inte matats med att stjärnan har ont i foten/armen/what ever

Så här är det alltid...inget att bry sig om. Det kommer gå skitbra
  • Beckah82
    Cassanna skrev 2006-05-21 20:45:54 följande:
    Här var min Topp 5 lista i inbördes ordning:1. Sverige2. Rumänien3. Ukraina4. Finland5. GreklandJa ja, jag prickade ju in 3 som placerade sig i topp 5 och det är faktiskt ovanligt! Jag brukar vara way off...Nu kommer mina åsikter om vissa andra länder:Litauen: Men HERREGUD!!! Snälla, ja det är kul men ni skulle f*n hamna sist där ni vill vara...Bottenskrap!!!Turkiet: Dom borde skämmas för att låta en tattarblonderad 60 årig crackh*ra i för liten klänning "sjunga" (skrika på tokdålig engelska) Nej nej nej...det går fetbort!!! Ryssland: En fjortis som knappt fått pubishår som är överenergisk och hoppar skatehopp på scen i melodi till ballerinor...Skulle INTE tro det va!!!!! Buuuuu...Moldavien: Texten säger ju sig själv...Dom är Loca allihopa!!!Schweiz: Gå o rädda världen någon annanstans...Tack!!! Armenien & Malta: ha ha ha ha ha ha ha ha...Lär er sjunga först o främst!Gu va grym jag är...he he heTyskland: Skitbra bidrag men en tonartshöjning, andra kläder och lite mer jädrarannamma så kan det gå vägen....Ja, kanske om vi får tillbaka juryröstning Danmark tyckte jag oxå gjorde bra ifrån sig och låten kunde gå långt om hon hade haft svarta skinnpajs på sig, lite tuffare smink och lärde sig dansa lite...hi hiJa, det var allt fån denna schlager-expert-kommentatorn...ha ha haNu kommer JAG bli fetsågad va??? ha ha haSäger bara en sista sak:HEJA FINLAND FRISKT HUMÖR!!! GRATTIS & ASBRA!!!!!!!!!!!!!!!!
    Instämmer....med ALLT ta me fan hahaha utom din topp-5 lista

Så här såg min ut (hade bara 4):

Sverige
    Rumänien
    Bosnien
    Finland
Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!