Cassanna skrev 2006-05-21 20:45:54 följande:
Här var min Topp 5 lista i inbördes ordning:1. Sverige2. Rumänien3. Ukraina4. Finland5. GreklandJa ja, jag prickade ju in 3 som placerade sig i topp 5 och det är faktiskt ovanligt! Jag brukar vara way off...Nu kommer mina åsikter om vissa andra länder:Litauen: Men HERREGUD!!! Snälla, ja det är kul men ni skulle f*n hamna sist där ni vill vara...Bottenskrap!!!Turkiet: Dom borde skämmas för att låta en tattarblonderad 60 årig crackh*ra i för liten klänning "sjunga" (skrika på tokdålig engelska) Nej nej nej...det går fetbort!!! Ryssland: En fjortis som knappt fått pubishår som är överenergisk och hoppar skatehopp på scen i melodi till ballerinor...Skulle INTE tro det va!!!!! Buuuuu...Moldavien: Texten säger ju sig själv...Dom är Loca allihopa!!!Schweiz: Gå o rädda världen någon annanstans...Tack!!! Armenien & Malta: ha ha ha ha ha ha ha ha...Lär er sjunga först o främst!Gu va grym jag är...he he heTyskland: Skitbra bidrag men en tonartshöjning, andra kläder och lite mer jädrarannamma så kan det gå vägen....Ja, kanske om vi får tillbaka juryröstning Danmark tyckte jag oxå gjorde bra ifrån sig och låten kunde gå långt om hon hade haft svarta skinnpajs på sig, lite tuffare smink och lärde sig dansa lite...hi hiJa, det var allt fån denna schlager-expert-kommentatorn...ha ha haNu kommer JAG bli fetsågad va??? ha ha haSäger bara en sista sak:HEJA FINLAND FRISKT HUMÖR!!! GRATTIS & ASBRA!!!!!!!!!!!!!!!!
Instämmer....med ALLT ta me fan hahaha utom din topp-5 lista
Så här såg min ut (hade bara 4):
Sverige
Rumänien
Bosnien
Finland