Inlägg från: Tiltu |Visa alla inlägg
  • Tiltu

Eurovision Song Contest-tråden!!

Jag tror Turkiet hade klarat sig bättre om hon hade sjungit på engelska.

Fast jag håller ju på Lordi.. *blink*

Ha en fortsatt trevlig natt...

• Tiltu

Jag tippade Sverige 3:a men Carola tog Sverige till final nästa år iaf.

Segern va ju klar innan alla länder röstat! Så härligt! Hard rock Hallelujah!!!

In med lite nytt! De kan aldrig skada!!! Haha...

Lordi!!!!

• Tiltu

Magick: Sämsta placeringen är ju o komma 2:a. Du har förlorat en final. Som 3:a har du iaf vunnit nåt...ja eller nåt!

Ne god natt!

Kommer att sova gott! Hehe...

• Tiltu

**meya**: Samtidigt skall man väl tänka på att grannländer har samma musik kultur! 0 Deras 12:er. Tyvärr!

• Tiltu

**meya**: Cypern är ju halvgrekiskt, så de e ju inte så konstigt egentligen! Hur många finnar bor de inte i Sverige?

KOlla på länderna som gav 12:er till Finland, (eller 8-12). tror ni inte att de bor en hel del rockare/metallare i dom länderna ?

• Tiltu

Man får se helheten lite grann... Jag tycker finland va bra. O Dom fick inte chansen att vinna Hockey VM så då tycker jag att dom får glädjas åt de här då.
    Ja just de, jag e HEEEL finne...

tack o hej!

• Tiltu

>Jaja..orka! Jag tror att om Sverige hade kommit med The pudels eller vad dom nu heter...så hade dom säkert fått höga poäng från länder där de finns många som lyssnar på rock osv.

Jag röstade på finland 1. för att jag digga låten 2. för att jag är finne. Så tror jag många finnar tänkt oxå. Kan ha fel.

Näe, nu e de god natt!

• Tiltu

Magic: Jag tror tyvärr inte de. Men de skall bli spännande o se. Sambon är hel Svensk o jag hel Finne. Så ni kan ju tänka er vad de är för krig här hemma om finland hade vunnit mot tjeckien..hehe..men nu får ja hej på Sverige då.

Näe, jag kommer inte härifårn...haha!

• Tiltu

Tyskland, Spanien, England, Finland, Sverige, Norge, Danmark..
    Roclare finns överallt, men svårt o säga vart de finns mkt lixom.
    De hade varit lättare o säga vilka länder som inte lyssnar så mkt på rock. Men typ gamla Jugoslavien o ditåt. Dom lyssnar inte. (frågade sambon, är inte så haj på de här med länder)

• Tiltu

Jag kan ju säga att Malta kom sist o frankrike näst sist..har ja fel?

• Tiltu

Ne nu kan ja inte hålla koll på fingrarna länge..skriver lite som dom vill..hehe...

God natt!

Ps: Kolla under sängen så de inte ligger nå läskiga gubbar där o väntar på att få krypa fram....hehe...oj humor på högsta nivå..not!!! Ne...*trött*

God natt!

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!