Inlägg från: Kattii |Visa alla inlägg
  • Kattii

Eurovision Song Contest-tråden!!

ÄNTLIGEN! är så glad för Finland

• Kattii

Tycker det va dåligt av Finland att bara ge oss en 7:a ändå...

• Kattii

Roisin Dubh: Det e ju så det funkar tyvärr..
    fast ändå, tycker carola förtjänade åtminstone en 12:a

• Kattii

mejram: så du tror Lordis låt skulle ha vunnit om dom inte varit utklädda? artisten spelar ju lika stor roll som låten.

• Kattii

Tycker att fler klagar på Carola och henne som person, än att Lordi vann, eller att carola skulle ha vunnit. Det är ju ändå låten och Carola som artist man röstar på, inte hennes personlighet som många verkar ogilla.

• Kattii

Tycker att Ukrainas låt var bäst :)

förresten, sjöng inte Grekland med playback?

• Kattii

xxmeyaxx: jag tyckte att det såg ut som det iaf.

• Kattii

xxmeyaxx: ingenting stämde med hennes uppträdande, hon höll tonen hela tiden även när hon kastade bort micken från ansiktet. och hon lät aldrig ansträngd, darrade inte på rösten och kippade inte efter andan.

• Kattii

Kom inte och säg att schalgern är död! den spelas då för fullt här hemma iaf!!!!

• Kattii

Missisola: klassas inte det där som påhopp?

• Kattii

Missisola: "...fast schlagern är inte död....inte i detta land...tänk på alla gayvarelser som lever för denna genre..Men ute i Europa finns den inte...."

Gayvarelser???

• Kattii

Missisola: du va då inte lite full av fördomar, så du tror att alla homosexuella lyssnar på schlager?
    Jag älskar schlager, betyder det att jag e gay då?

• Kattii

Missisola: tänk på vad du skriver, är ju väldigt lätt att missuppfatta, speciellt över internet.

Cheri: varifrån har du fått det? inga av mina homosexuella kompisar tittar på det iaf.

• Kattii

Missisola: än gång för alla då, förklara vad du menade med detta inlägg, så det inte blir någon missuppfattning.

"...fast schlagern är inte död....inte i detta land...tänk på alla gayvarelser som lever för denna genre..Men ute i Europa finns den inte...."

• Kattii

Missisola: det var dåligt formulerat ja, och så förstår jag inte varför du tar upp homosexuella som exempel överhuvudtaget, då det uppfattas som något negativt i ditt inlägg.

men som tahira skriver så är det ot, så jag ska gå och sova nu istället.

• Kattii

Cheri: men dom är ju artister?! vi diskuterade dom som lyssnar på schlager..

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!