Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Eurovision Song Contest-tråden!!

Alltså....Island.... Tror hon att hon är arvtagerska till Björk eller???

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Blev lite förvånad att selma hade gjort koreografin till låten...hon är ju bra..men men...hmmkanske ska bara sjunga..

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Min lilla lista.....men ingen ordning....

UKRAINA
    FINLAND
    RUMÄNIEN
    RYSSLAND
    SVERIGE

Bubblare

GREKLAND
    MAKEDONIEN
    DANMARK

...går Turkiet, Litauen eller Kroatien och vinner ja...då dånar jag!

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    Skulle preci sskriva det några just skrivit....SCHLAGER är nått som bara lever i Sverige.....
    Tex dessa tonartshöjningar man lysnar efter här...ja...de finns inte nån annanstans,,,
    Och här heter det ju MELODIFESTIVALEN...inte SCHLAGERFESTIVALEN

EUROVISION....Inte bara Europa va????
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    ...fast schlagern är inte död....inte i detta land...tänk på alla gayvarelser som lever för denna genre..Men ute i Europa finns den inte....
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

...men när man ser hur det röstas runt om så tänker jag..hmm...om BWO varit med....DÅ!!!!!!(=SUPERSTARS i öst)

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Katti: Vad? Vad var påhopp???

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Katti: Men hallå??!?!? Påhopp?? Vad tror du...at tjag menar varelser som i RYMDvarelser...Några avmin bästa vänner är homosexuella så....
    Rättar mig Tänk på alla homosexuella som lever för denna genre..Nöjd nu?

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Katti: SUCK! Jag älskar oxå schlager och är inte gay...ok!?!?!!? Förlåt att man råkar yttra sig..ja menar...vad då PÅHOPP???

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Cheri: Eller hur....Mina grannar tre killar....de spelar BARA schlager...då SVENSK på sina förfester...På PRIDE....ja de har SCHLAGERkväll....och under tåget så vad spelas...JO SCHLAGER..och det är bara HÄRLIGT!

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

........Stockholm 2000 ...finalen här....då vallfärdade homosexueller fr¨ån Europa hit....just för ESC!... Min kompis han hade bästa kvällarna i stt lvi då!

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Katti: Verkar som man läser in vad man vill läsa....och uppfatta...

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

MammaMio: Lite Johnny Depp i profil =)

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Katti:!?!?!? Vad ska jag förklara- vad är det som DU! inte fattar??? Att schlagern inte är död?Att den inte finns ute i Europa...eller hänger du dig ff upp på att jag skrev gayVARELSER...=??

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Tahira: Tack...! Eller hur - man kan skriva fel ord... inte för att mina kompisar hade brytt sig...jag är oxå en varelse..min dotter är en annan..så...

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Usch det här var ju ingen kul tråd när man blir påhoppad... Jag har inte varit negativ på nått sätt... så jag fattar inte hur man kan vässa då?? Faktiskt! Undrar vem som är neggo?

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Siamsen: Mmmmm...missade nu typ 100 sidor...men är ni glada åt Lordi då? Jag tycker det är coolt..om inte så 40 år!!!!! så länge har de väntat!

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Roisin Dubh: Bra! Började tro jag var knas...men då är jag som vanligt*s*.... 

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

OCH MAMMAschlager.....MIN MAMMA ÄLSKAR Schlager...eller MELODISFESIVALEN alltså..Vi har varit på genrepet 4 år i rad nu och jag vet att hon 'är glad i kväll=)

EbbaBebban 4-ever
Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!