Eurovision Song Contest-tråden!!
Alltså....Island.... Tror hon att hon är arvtagerska till Björk eller???
Alltså....Island.... Tror hon att hon är arvtagerska till Björk eller???
Blev lite förvånad att selma hade gjort koreografin till låten...hon är ju bra..men men...hmmkanske ska bara sjunga..
Men oj..... Tänk om Carolas röst inte håller.... Baksidan av att göra reklam om sig och prata mycket...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,828671,00.html
Min lilla lista.....men ingen ordning....
UKRAINA
FINLAND
RUMÄNIEN
RYSSLAND
SVERIGE
Bubblare
GREKLAND
MAKEDONIEN
DANMARK
...går Turkiet, Litauen eller Kroatien och vinner ja...då dånar jag!
...men när man ser hur det röstas runt om så tänker jag..hmm...om BWO varit med....DÅ!!!!!!(=SUPERSTARS i öst)
Katti: Vad? Vad var påhopp???
Katti: Men hallå??!?!? Påhopp?? Vad tror du...at tjag menar varelser som i RYMDvarelser...Några avmin bästa vänner är homosexuella så....
Rättar mig Tänk på alla homosexuella som lever för denna genre..Nöjd nu?
Katti: SUCK! Jag älskar oxå schlager och är inte gay...ok!?!?!!? Förlåt att man råkar yttra sig..ja menar...vad då PÅHOPP???
Cheri: Eller hur....Mina grannar tre killar....de spelar BARA schlager...då SVENSK på sina förfester...På PRIDE....ja de har SCHLAGERkväll....och under tåget så vad spelas...JO SCHLAGER..och det är bara HÄRLIGT!
........Stockholm 2000 ...finalen här....då vallfärdade homosexueller fr¨ån Europa hit....just för ESC!... Min kompis han hade bästa kvällarna i stt lvi då!
Katti: Verkar som man läser in vad man vill läsa....och uppfatta...
MammaMio: Lite Johnny Depp i profil =)
Katti:!?!?!? Vad ska jag förklara- vad är det som DU! inte fattar??? Att schlagern inte är död?Att den inte finns ute i Europa...eller hänger du dig ff upp på att jag skrev gayVARELSER...=??
Tahira: Tack...! Eller hur - man kan skriva fel ord... inte för att mina kompisar hade brytt sig...jag är oxå en varelse..min dotter är en annan..så...
Usch det här var ju ingen kul tråd när man blir påhoppad... Jag har inte varit negativ på nått sätt... så jag fattar inte hur man kan vässa då?? Faktiskt! Undrar vem som är neggo?
Siamsen: Mmmmm...missade nu typ 100 sidor...men är ni glada åt Lordi då? Jag tycker det är coolt..om inte så 40 år!!!!! så länge har de väntat!
Roisin Dubh: Bra! Började tro jag var knas...men då är jag som vanligt*s*....
OCH MAMMAschlager.....MIN MAMMA ÄLSKAR Schlager...eller MELODISFESIVALEN alltså..Vi har varit på genrepet 4 år i rad nu och jag vet att hon 'är glad i kväll=)