Inlägg från: Katten Ceasar |Visa alla inlägg
  • Katten Ceasar

Eurovision Song Contest-tråden!!

Om inte Carola vinner så tycker jag att Finland ska vinna. Dem är grymt bra!!

• Katten Ceasar

Jag röstade på Finland och dem VANN!!!! Absolut rätt låt vann!!

• Katten Ceasar

Tvillingfarsa

Jaså du tycker att den var dålig, vilken satans tur att vi alla ha olika smak då. Jag tycker inte om sån musik annars men denna var grymt bra.
    Skönt och kul att annan låt än dem tradionella låtarna vinner för en gångs skull.

• Katten Ceasar

Jag är mycket förvånad över att Lituaen kom så långt. Det är ju pinsamt!!

• Katten Ceasar

koje

Dem buade när Litauen fick poäng i början av röstningen även när dem sjöng med tror jag.

• Katten Ceasar

Karra

Schlagern är död sen länge... och musiken utvecklas ju hela tiden. Tänk vad trist om musiken hade låtit som det gjorde för 20, 30 år sedan...

• Katten Ceasar

Men Karra du kan ju inte påstå att musiken låter likadant idag som den gjorde för 20, 30 år sedan?! Utvecklingen gå framåt. Visst kan jag tycka att det var bättre musik innan men det är bara för att jag gillar gammal musik men ändå så måste man ju inse att allting ändras med tiden.

• Katten Ceasar

CeeJay

Den heter väl redan Eurovision SONG Contest. Det var längesen det fanns några schlagerlåtar med.

• Katten Ceasar

Personligen så tycker jag att Liyuaen var ett av dem sämsta länderna. Blev mycket chockad när dem fick sån hög placering.

• Katten Ceasar

Tazmania

Det tror jag knappast att det bero på klädseln och maskerna. Tror du verkligen att så många länder skulle ge dem så mycket poäng enbart på kläderna?? Sen är det väl ingen modevisning heller. Man röstar ju på låten. Eller har jag missat nåt?

Sen tycker jag att dte är skönt och kul att nån annan typ av låt kan vinna istället för dem andra tradionella låtarna som det alltid har varit innan.

• Katten Ceasar

Enda fördelen med att Lordi hade såna kläder är ju att man lättare kommer ihåg dem. Alla andra glömmer man bara för att dem klär sig likadant, dvs. inga kläder alls. Men jag är ju helt säker på att dem vann p.ga sin låt och inget annat.
    För som jag skrev innan så hade dem en bra låt och det var ju väldigt många länder som röstade på dem. Och dem hade dem inte gjort enbart för kläderna.

• Katten Ceasar

Taz

Jo dte hade dem visst gjort!!! jag sitter och lyssnar på deras låt just nu pch jag måste inte se deras kläder för att tycka att deras låt är bra.

• Katten Ceasar

Taz

jag är inget hårdrocksfan.... långt ifrån men jag tycker att den är grymt bra. Och vilken tur att vi alla ha olika smak... för tydligen så var det flest människor i hela världen som gillade låten. Men alla kan ju tycka som vi.

• Katten Ceasar

Erik

Jag tyckte helt klart att Finland skulle vinna framför Sverige. Och självklart så glädjer jag med er finländare

• Katten Ceasar

Fortfarande det är inte nån schlagerfestival längre det heter Eurovision SONG Contest och då kan man sjunga vad man vill.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!