Inlägg från: Annemone |Visa alla inlägg
  • Annemone

Eurovision Song Contest-tråden!!

Busmamma80 - Kan hålla med dig till viss del, fast jag tycker inte ens att Lordi var bra.

Tillbaka med professionel jury igen är min åsikt Ryssland och Rumänien hade helt klart grymmaste låtarna igår!!

• Annemone

Jennie med ie
    Finns väl ingen gräns för vad som ska få vara med numera, min åsikt är bara "det var bättre förr" då alla länderna sjöng på sitt egna språk och låtarna var musikaliska Tycker det går mer och mer åt vilken musiktävling som helst tyvärr. Tror inte jag kommer att fortsätta följa detta spektakel mera och då kan jag säga att jag varit en hängiven tittare i 20 år

• Annemone

Jennie med ie, ja de är nog möjligt. Jag kan nog bara inte acceptera att de vann Har idag lyssnat på den utan att titta på dem och låten är väl rätt ok ändå, men absolut inte en vinnarlåt i mina öron. Hursom helst var det bättre att de vann med sitt utseende än de som klär av sig mer och mer i tron att det är det som gör en vinnare. Många chocker för mig detta år, haha!

• Annemone

Pompens mamma
    Nej, det tycker inte jag att var man är fakitskt..

Förresten var det fler än jag som hade problem med att rösta?? Försökte säkert 20 ggr men kom inte fram. En av gångerna var det en röst som sa något i stil med att du kan rösta på låt blablabla vid ett senare tillfälle.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!