Eurovision Song Contest-tråden!!
Usch och fy för vinnarna, vill ni veta exakt vad jag tycker så titta i min blogg *morr* på dom!
Puss
Usch och fy för vinnarna, vill ni veta exakt vad jag tycker så titta i min blogg *morr* på dom!
Puss
Jag tror att mycket handlar om ens musiksmak i slutänden, jag gillar det mesta och är av en allätare, hård rock såsom Lordi faller mig möjligen inte i smaken lika mycket som en renodlad schlager t.ex. Jag hade förmodligen gillat låten om jag hört den på radio en dag och diggat med för fullt, men jag finner inte att gå upp i skräckinjagande kostymer och förstöra en fin tradition som ESC som en fin anledning av dem.
Visst, många barn tyckte det var häftigt med monster på scen och även familjer må ha jublat (uppenbarligen), men desto fler personer som jag mött har känt ilska över att deras barn inte kunde sova, de själva blev äcklade (jag en av dom) och funnit detta som ett stort nederlag för ESC.
Jag hade möjligtvis kunat acceptera detta mera om fallet vore att de utan sina kostymer gjort framträdandet, men de bredde på för mycket anser jag.