• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Meria

Jag tycker vi ska vara glada över att vi iaf inte behöver kvala in nästa år. Men mer än femma skulle vi inte komma

Finland vann med all rätt! Deras låt var bra och nu kanske vi slipper smörtjaffs som Rysslands låt i framtida tävlingar!

• xxmeyaxx

Men Tiltu:
    Jag är halvfinsk och detta är FÖRSTA året någonsin - som jag har tyckt att finland har varit bra. Sverige har ALDRIG gett Finland en 12:a tidigare.. och ändå är hur många som helst finnar i Sverige!

Det jag menade var helt enkelt att Cypern ger ALLTID Grekland en 12:a! Då handlar det inte om låten - utan om släktingar, etc. Ja, du fattar.

• tahira
    Meria skrev 2006-05-21 00:26:37 följande:
    Jag tycker vi ska vara glada över att vi iaf inte behöver kvala in nästa år. Men mer än femma skulle vi inte komma Finland vann med all rätt! Deras låt var bra och nu kanske vi slipper smörtjaffs som Rysslands låt i framtida tävlingar!
    Rysslands låt var ju inte smörig. Norge därimot...
    If you can't be good, be careful.
  • Roisin Dubh

Det ska bli spännande att se nästa års festival. Det känns som om dörrarna har öppnats nu.

Om någon sa sig vara patologisk lögnare, skulle du då tro honom?
  • Magic1
    Tiltu skrev 2006-05-21 00:23:44 följande:
    Magic:Jag tycker om guld ja!
    Jag med, därför tror jag att vi tar guld imorgon!
  • Alfonsmamman

Om det nu heter schlagerfestival, så ska det väll också vara schlager. Inte musikfestival. Ja Carola har varit med och skrivit på låten.

I morgon tar vi VM-guld i hockey i alla fall.

• danitra

uska: DEt heter SONG contest, inte schlager.

• tahira
    uska skrev 2006-05-21 00:28:47 följande:
    Om det nu heter schlagerfestival, så ska det väll också vara schlager. Inte musikfestival. Ja Carola har varit med och skrivit på låten. I morgon tar vi VM-guld i hockey i alla fall.
    Det heter ju inte schlagerfestival var har du sett det?
    If you can't be good, be careful.
  • Muminmamman
    uska skrev 2006-05-21 00:28:47 följande:
    Om det nu heter schlagerfestival, så ska det väll också vara schlager. Inte musikfestival. Ja Carola har varit med och skrivit på låten. I morgon tar vi VM-guld i hockey i alla fall.
    Fast det heter ju inte schlagerfestival. Det heter Melodifestivalen i Sverige och den stora finalen heter Eurovision song contest...
  • Mamma Mio

greker och cyprioter som ger varandra poäng...INAVEL?

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!