-
och vi The PoodlesBusan75 skrev 2006-05-20 23:43:11 följande:nästa är är häflten av bidragen hårdrock!Norge skickar Wigwam igen eller vad de nu hette...;-D
-
Vi skulle ha skickat Poodles!!!
Jag måste erkänna att det är skönt att Carola inte vinner.
-
Japp, ganska stortACKAN skrev 2006-05-20 23:45:40 följande:Leder finland fortfarande? Ingen bild än på dumburken Tar dagen som den kommer... -
Shit, sverige tappar hela tiden
-
Dåligt? Minns du inte förra året? Allt är ju relativt....Nattugglan skrev 2006-05-20 23:46:14 följande:Det ser änna dåligt ut för Sverige!! Jag som trodde det skulle gå såå bra... Ja ja det ända som är bra med det är att Carola var så självbelåten så nu kom hon ner på jorden lite!! -
Det är inte Sylvia Night - som för den delen hade en mycket bra låt!!!!!!!!!
-
ursäkta att jag tjatar men det var längesen detta var en schlagertävling...Nattugglan skrev 2006-05-20 23:49:03 följande:Jag fattar inte hur ALLA länder (nästan!) kan rösta 12 poäng på Finland!!!!!!! Det var ju ingen schlager ens!!
Eurovision SONG contest -
Fan så kass hon är, programledaren...
-
hallå, har inte Elena raggat röster åt sverige...
-
ASGARVAR!!Busan75 skrev 2006-05-20 23:53:52 följande:Nattugglan - det var Carola som VAR monstret! -
Ja, det är väl ett framsteg för jämställdheten!Tallulah skrev 2006-05-20 23:54:32 följande:Man kan kanske lite hoppfullt konstatera att folk föredrar monsterrockare framför bara snygga brudar i underkläder... -
attans, nu blev vi femma

-
Shit så jäkla coolt med monsterrockarna från Finland!!!!!!!!
Heja heja heja!!!!!!!!!!!!!!!
Snacka om revolution i ESC!
-
Ja, just det! hi hitahira skrev 2006-05-20 23:57:25 följande:pekka speedar upp rejält. han får svårt att dölj sina rötter If you can't be good, be careful. -
Hon tänker: Jävlar, nu får jag nog en hudsjukdommejram skrev 2006-05-20 23:58:14 följande:Elena pussar Lordi, undrar vad hon tänker -
Men detta är faktiskt en skitbra rocklåt! RÄTT LÅT VANN!
-
Fast jag gillade våra pudlar lite mer...
-
Godnatt kära vänner, nöjda och missnöjda.
Tack för trevligt sällskap, utan er hade jag nog tröttnat om jag ska vara ärlig.
Kan fortfarande inte fatta hur Martin kunde komma så långt ner förra året när sop-carola kom femma nu men den slätstrukna låten.