Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Saker ni trodde på som liten

Jag trodde att när man väl fick mens skulle man ha det varje dag i resten av livet...

• TheLove

Jo värkligen! Är dock riktigt glad att jag hade den inställningen än vad några av mina kompisar hade när de var små. De trodde man bara hade det en vecka per år eller nått... Det blev ju lättnad för mig när jag fick reda på det

• TheLove

Jag kände mig super stor när jag fick den men det här är lite OT så nu vill vi höra mer av vad ni trodde när ni var små *puff puff*

• TheLove

jag trodde att våran bil var dubbelt så bred som alla andra bilar (det ser ju ut som så när man sitter i den)Jag förstod inte alls varför dom var lika stora när man var utanför bilen

• TheLove

När jag var liten så var vi i en kyrka med skolan. Gick i lågstadiet antagligen ettan eller tvåan. Läraren gick omkring och prkade och sa att här bodde nunnorna, här gick nunnorna omkring, osv. Men problemet va att hon aldrig berättade vad nunnor var för något. Jag trodde det var spöken. Så jag avr livrädd. Tänk er att läraren går och berättar "här går spökena omkring" hihi

Svar på tråden Saker ni trodde på som liten