• Annapanna

Salt & Vinäger Chips??

Finns de överhuvudtaget i Sverige längre?
    Under en kort period hade Estrella Salt & Vinegar Chips, men nu verkar de vara helt omöjliga att få tag på?

Jag är så SUGEN, någon som vet????Skrattande

****Världens bästa Hedda, 2 år, Myra i magen bf 24/5****
  • Svar på tråden Salt & Vinäger Chips??
  • SvenskEngelsk

Heeeej
    Jag ar just nu i London och halsar pa alla mina vanner + slakt, och HAR finns det ju, SAKNAR det oxa saaa mkt da jag e hemma i sweden, men jag hittade pa Netto, 10 pack mini chips pasar, det var bla saltNvinegar i dar.. MUMS va glad jag blev da!

Annars ar dem svara att fa tag i, svenskar verkar inte kopa da nar estrellas fanns

• sofialisa

ÅHhh när jag bodde i england så nästintill levde jag på salt & vinegar chirre.. jag verkligen avgudade dessa.. men till min stora besvikelse så går desssa underbara chips inte att hitta i Sverige, KATASTROF!!!! .. .. Dock så hatar alla mina okulturella svenskkompisar dessa underbara chips..

• Thursday

Salt & vinegar är ju det godaste som finns! Brukar bunkra i London. Annars har de små svindyra påsar på Bishop's Arms... och så finns det i the English Shop.

• Annapanna

Jag levde också på det när jag bodde i EnglandSkrattande

Just det English Shop! Och Netto?? Där ska jag kolla!
    Tack snälla söta rara för tips

• genki

Åh, det vattnas i munnen. Vet inte hur många påsar jag tryckte i mig när jag hälsade på mor i England för någon månad sedan...

• sofialisa

annapanna.. messa mig om du hittar detta underbara chriieen.. så slipper jag springa och leta som en galning *ler*

• sofialisa

tigerunge..åhhh vilken underbar länk..

och vad är det första som man ser i webshoppen, jo cream eggs.. *smaskens* ..

Jag är glad att malteaserna har kommit tilll sverige, det var också en gudagåva, som i början inte fanns (gick att hitta)i sverige

• Annapanna
    Tigerunge: tack för länken, sparas om jag inte hittar några "live"!

sofialisa: skriv ett medd. i min gb så att jag inte glömmer Räcka ut tungan
  • Thursday

Vi har importerat Maltesers från England i många år, och nu är min sambo jätteirriterad på att de marknadsförs som någon sorts "lightgodis" (som han hatar)

Svar på tråden Salt & Vinäger Chips??