• Annapanna

Salt & Vinäger Chips??

Finns de överhuvudtaget i Sverige längre?
    Under en kort period hade Estrella Salt & Vinegar Chips, men nu verkar de vara helt omöjliga att få tag på?

Jag är så SUGEN, någon som vet????Skrattande

****Världens bästa Hedda, 2 år, Myra i magen bf 24/5****
  • Svar på tråden Salt & Vinäger Chips??
  • Tigerunge

Älskar också både salt o vinäger chips och maltesers "mumma"

• genki

jaha, så nu har man beställt några påsar då....

• sofialisa

haha och jag mailade www.pringles.se att de skulle ta tillbaka salt&vinegar chipsen .. haha tråden öppnade ögonen för mig om hur mycket jag verkligen saknar chipsen *ler*

• Annapanna

Skönt att läsa att man inte är ensam

Jag har inte saknat dem så jättemkt innan, men har nu under hela graviditeten vart extremt chipssugen...nu när jag avverkat alla sorter kom jag på vad det var som saknades!

Erkänn att man inte saknar Marmite så mkt dock???? Fick kväljningar bara av att se burken på English shops webshopFörvånad

****Världens bästa Hedda, 2 år, Myra i magen bf 24/5****
  • sofialisa

marmite är bara snuskigt.. men jag har en vän här i sverige ( dock nya zeeländare från början) ..han avgudar marmite.. och när vi i vintras reste tillsammas till Åre så satt han och gluffsade i sig rostade marmite mackor med jordnötssmör.. , jag som nästan var nygravid då (v.16) satt och hulkade till doften .. avled nästan *ler*

• Flutterby

Åh vilken under bar länk! Hula Hoops, Nik Naks, Branston Pickle... gissa om jag skulle kunna shoppa loss! Vi ska till England i augusti, får bunkra upp då.

• Nadjis

Åååå jag hittade jaffacakes! Älskar det! Åt jämt dem när jag var i eastbourne.

• firiona

här är en till som saknar salt & vinegar chipsen...

• Bupa

jag har prcis varit på the english shop i sthlm och bunkrat vinägerchips!!
    Vi har hela skafferiet fullt med massa olika sorter.
    På måndag kommer jag vara fet och flottig som en gris

• Shoegal

Åh, som jag saknar vinägerchipsen. Nu blir det ett besök till Plantagegatan i Gbg!! Tack!

• Shoegal

...kanske inte så bra för min karaktär som hitills lyckats hålla sig ifrån chips tack vare att jag är ganska kräsen mot allt som inte heter Vinägerchips...

• Linda1976

Å - en tråd för mig! Jag trodde jag var ensam i världen om att sakna Estrellas vinägerchips!

// Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Bellans mamma

Salt och vinägerchips är ju bara så himla gott och tillsamans med ett glas vitt vin......mums

• Tessy

Gissa om jag ska försöka leta chips nu när jag är i Frankrike på semester. Det är så himla gott med S&V...

• iorlina

Jag är alldeles TOKIG i dessa chips med. Hittade en länk på nätet där man kan beställa matvaror direkt från England, inte såååå dyrt blir det helle om man beställer en del!

Svar på tråden Salt & Vinäger Chips??