Vilken färdig matlåda köper du aldrig igen?
Hej!
Pratade med en arbetskompis om olika matlådor (han har testat alla!) och fick många bra tips om vad jag ska köpa och vad jag inte ska köpa!
Finns det någon matlåda som ni aldrig hade köpt igen?
Hej!
Pratade med en arbetskompis om olika matlådor (han har testat alla!) och fick många bra tips om vad jag ska köpa och vad jag inte ska köpa!
Finns det någon matlåda som ni aldrig hade köpt igen?
Tycker inte nån är god nästan - de enda som är ok i nödfall är Felix färdiga soppor, och nån pastarätt från Viktväktarna. FInns det verkligen några andra goda, som inte är fullproppade med en massa mättat fett? Please tell me!
viktväktarnas är för mig ganska vidriga saker... smaklösa och när det väl ÄR smak så smakar det INTE vad förpackningen lovar...
så dom köper jag aldrig igen..
De viktväktarna som är ok är pasta mexicana och en till -resten är uäck!
Fast jag äter just nu en från Viktväktarna med pannbiff och potatisgrattäng som är riktigt god!
Nu kom jag på - den som heter Apelsinkyckling är rätt god också, men man blir inte mätt
Blir man mätt på någon låda?
ICA:s egna Pasta med lax & spenat. Dundergod... Men man behöver lite bröd till oxå för att bli mätt..
Viktväktarnas potatisgratäng med .....??? Minns inte vad det var till... Men gud vad vidrig den var... *bläääääh*
Viktväktarnas moussaka! Usch och fy!!