"Tomtar och Troll"
Hejsan alla!
Jag undrar om nagon vet hur man kan fa tag pa filmen "Tomtar och Troll"??? Jag alskade den som liten och skulle sa garna vilja ja den
Hejsan alla!
Jag undrar om nagon vet hur man kan fa tag pa filmen "Tomtar och Troll"??? Jag alskade den som liten och skulle sa garna vilja ja den
*haha*
Menar du trolltyg i tomteskogen?
Det finns också om du letar på nätet folk somsäljer kopior på dvd.
Nämen finns det inte en som hette det som TS skrev? Minns också en som jag tyckte massor om. Och spännande var den!
Jo, jag tror den heter tomtar och troll. Det är den med Tor och Lisa och lilla trollungen Fjant
Jag har den hemma på videofilm, den är bäst.
menar ni serien.. alltså julkalendern för massa år sen.. eller det kanske inte hette så
ja det e trolltyg i tomteskogen.. har den själv och jag bara älskar den
Tomtar och troll vet jag finns i bokform, i sånt fall har jag missat nån film Sen har vi ju trolltider, adventskalendern.
Den med trollungen fjant är Trolltyg i tomteskogen, älskade den när jag var barn. Om du hittar den någonstans kan du väl tala om var!
Eh, finns ju dom som laddar ner film på internet.... :)
Har jag hört... :)
Där finns den.
Har jag hört...
Trolltyg i tomteskogen är den med Fjant och alla tomtar och bröllop.
Julkalendern hette Trolltider, med Kotte och Mara och Dorabella.
Sen fanns/finns det en bok-serie med sagor som heter Bland tomtar och troll.
Jag har kollar upp det där med trolltyg i tomteskogen eftersom jag i vuxen ålder skulle vilja ha den odubbad hihi och inte den jag har här hemma. Men tydligen har det varit tjafs om rättigheter och den tillverkas inte varken i england (gnomes som den heter där) eller här i sverige.
oki, sorry, trodde det var tvärtom.
Nån som vet vad originalet heter? Trolltyg i tomteskogen alltså... Vilket språk är den på?
Den heter Gnomes, som någon sa tidigare i tråden. Info finns här: www.imdb.com/title/tt0343727/
Oj, tack snalla for alla svar!!!!
Kramisar till er alla! Jag ska ge mig ut pa jakt efter den nu