Primolut Nor - lite olika tankar & Frågor! Snälla behöver lite kloka svar av er!:O)
Hej allihopa!
Jag har nu ätit Primolut Nor i tre dagar för att jag ska skjuta upp mensen och mår superkonstigt! Känner mig ledsen och kan börja gråta för vad som helst, nedstämd, lite panikångest och apatisk. Det står i biverkningarna att man kan känna sig nedstämd så det är ingen överaskning.
MEN till problemet.
Jag äter det för att skjuta upp min mens för att jag ska för första gången ha ett väldigt speciellt tillfälle med en kille jag är väldigt kär i. Vi har väldigt mycket att stå i så vi har endast kunnat boka in just den perioden då jag har min mens. Därför jag nu skjuter upp den.
Problemet är att jag inte vill vara så här "deppig" och nere när jag träffar honom...vi har alltid så roligt ihop och mycket energi och jag har läääängtar efter det här, men nu orkar jag inte ens prata med någon utan vill bara krypa ner under täcket och sova och gråta. Och detta startade så fort jag började med Primolut. Var väldigt glad och så där pirrigt kär innan.
Så! Jag skulle vilja sluta med Primolut men undrar hur lång tid det tar innan mensen kommer igång? Om jag slutar två dagar innan så kanske jag hinner få tillbaka min gnista men att mensen inte hunnit komma.
Vad tror ni?
Jag är jättetacksam för svar!:O)
Kramar från en kär!!!