• bettyboopan

    Vad är det dyraste du köpt?

    Vad är det dyraste du köpt i mode-väg? Alltså ett klädesplagg, skor eller acessoar..

    Berätta gärna vad det är för något (såklart ), vilket märke och hur mycket det kostade..

  • Svar på tråden Vad är det dyraste du köpt?
  • Kakan83

    Det måste bli min bunad (norsk folkdräkt). Allt som allt gick den på 10.000 kr. Men då sydde min moster mkt på den själv. Men allt silver till skärp å så kostar ju.

  • Vintersol80

    en mocka kappa för 1700kr.... men snart kommer det att bli brudklänningen som kommer gå loss på ca4000

  • Poena

    Det är nog mina Armani solbrillor för 2000:-

    Jag är nog mer för att köpa mycket, men i mellanprisklass Jag skulle däremot gärna, gärna ha en fin handgjord skinnväska a'la Mulberry, Luella Bartley etc men jag får nog ta och tjäna lite mer i lön då först!

  • puss

    jag har en ring för 80.000:-
    men den har jag fått.

    jag har ett ännu dyrare armband, som jag inte har en aning om vad det kostar.

  • immali

    Bröllopsklänningen kostade 4500 kronor, annars var det nog en skitful mockajacka som jag absolut skulle ha när jag gick på högstadiet. Den gick på typ 1500 kronor och nu förstår jag inte hur jag någonsin vågade visa mig i den (fast på 80-talet fick jag förstås en hel drös komplimanger för den..)

  • Linda1976

    Hm... min brudklänning kostade ca 10 000, annars är det nog..... hm... mina Bally-curlingkängor, ca 3700:- och säkert lite annat som jag förträngt


    // Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • biomedbonus

    två par skor för ca 3000 tillsammans men det vet inte sambon omOskyldig
    + på köpet är det helt omoderna idagHemlis

  • chemistry

    En handväska, märke Guess, för 2000 kr.
    Är inte gift och har därmed inte shoppat sånt som många andra här.

  • sweetpea

    En klänning att bära på sommarens alla bröllop som kostade 1498 kr, plus 200 för ändringar hos skräddaren.

    Skor i 1000-kronorsklassen äger jag minst 10 par, så det känns inte som så dyrt (även om det ju är en massa pengar, egentligen!)

  • MINI25

    Svårt att svara på.

    Dyraste klädplagget förra månaden var en jacka för 13 000 kr.

    Annars ligger väl ringar och väskor högst upp på "dyr"-listan.

  • Mamma2001

    en brudklänning jag köpte från USA.... finns säkert mera som kan komma med här? en vinterjacka för typ 2 år sen som var rätt dyr men användes knappt


    Hugo 20010806 - Oliver 20051224
  • Erica Andreas

    Hmm ...

    Innan Tindra föddes och efter studietiden vart det en hel del dyyyr shopping,
    En jacka för ca 5000,- Bikini för 2000,- och dyyyra väskor och många jeans över tusenlappen !
    Blev lycklig för stunden av det då... men nu så kan inga saker i världen mätas med Tindra och Andreas och vår lille vi väntar på !

Svar på tråden Vad är det dyraste du köpt?