• sabia

angåend FET:26/5

hej på er tjejer:
    jag är lite sur idag. jag kom hem precis ifrån HS. när jag var där nu på morgonen frågade jag de om de kunde sätta tillbaks två ägg. vet ni vilket svar jag fick? nej för att jag inte hade försökt tillräckligt längre å att jag fick bara två negativa resultat ifrån tidigare.DE hjälper oss att bli med barn, men de vill ej har sjuka barn. JAG BLIR SÅ JÄ...LEDSEN PÅ DE.

• Svar på tråden angåend FET:26/5
  • sabia

ja, skrattigtjej:
    jag tycker att de är så okänsliga ibland. De tror att de vet allt bara för att de är läkare. jag sa till de att jag kunde kanske tika väl får ett sjukt barn även om de bara satte in bara ett ägg.

• sabia

precis, det undrar jag oxå. hur kan de veta det? jag har sagt till de förut å även nu att isåfall om nu det är så att jag skulle få ett sjukt barn så är ändå vi föräldrarna som ska ta hand om det lilla. inte ni läkarna. då sa hon att det kostar pengar å allt.
    nu på fredagen när jag åker dit skua jag vara berädd på att jag får bara ett ägg å inte två.
    krammmmmmm

• sabia

hej julifru?
    vilka regler menar du?
    kram

• sabia

Nickis:
    jag förstår de, men å andra sidan känner jag mig lite desperat. man vill ju blir gravid å då tänker man inte nån mycket på själva konsekvens. men jag börja accepitera mer å mer att det är bäst så.
    jag hörde nån säga att chans var mycket större än om de satte in bara ett ägg.
    krammmmmm
    ps: jag tycker bara att det hela börja ta på mina kraft jag känner att snart orkar jag inte längre.

• sabia

tack alla ni!
    vart skulle man ta vägen om man var ensam i en sån här situation?
    inte för att jag är glad för ni måste lida, men jag är glad att jag inte är ensam i mina långa resans gång.
    tack för att ni är så snälla. å även om vi vet det gör ont i våras kamp så försöker man ändå att glädjas å blir ledsna med andra.

• sabia

OHHH Baggy:
    jag hoppas att du lyckas jag ska hålla mina tummer för er.

agående mina ägg så ska låta de bestämma själva. jag är är ändå glad för att jag har fem i frysen å en till behandling gratis via landsting. om du förstår vad jag menar så tycker jag att tiden går rätt snabbt. allt började i oktober med hormoner å allt, å nu är maj å inget händer. å ändå har jag försökt med pergo olika hormoner innan vårt första ivf. så det inte så konstigt att jag blir sur när de säger att jag inte har försökt tillräckligt längre.
    kram på dig å lycka till

Svar på tråden angåend FET:26/5