Navel piercing!!
Tog hål i naveln förra veckan och nu de senaste dagarna har det börjat bli lite rosa kring hålen så att säga!! det är inget var i eller så men det kliar!! någo nsom vet om jag ska oroa mig eller ej??
Tog hål i naveln förra veckan och nu de senaste dagarna har det börjat bli lite rosa kring hålen så att säga!! det är inget var i eller så men det kliar!! någo nsom vet om jag ska oroa mig eller ej??
ok tack så mycket!! är ju så nytt så jag vet ju inte själv hur det ska vara!! har ju skräck exempel från kompisar som gjort det och de vart inte lyckade så man är ju orolig!! men själva hålet runt staven ser ut som ett är som inte vill läka typ och lite gult rosa men är ju inte varigt så borde inte vaar någe att oroa sig över va?
oki jo jag tvättar det varje dag med sånt medel jag fick från han som piercade mig!! visste inte att det tar så lång tid men som man säger alltid lär man sig någe nytt=)
ja ska fortsätta tvätta!! var ju inne och frågade han som gjorde det och han sa att det här inte var det värsta utan vänta ett tag till sen ska du få se alltså det blir värre innan det läker!! men men!! jo skulle jöpa alsol sprit med så det torkar ut det, för det är som det är lite blött/varigt i det! men sen rött kring själva över hålet!! fast på mitt jobb arbetar jag med att lyfta rätt så mycket och då kommer jag ju emot så undrar om det har med det att göra???
jo jag har den tvålen och rengöringen som jag fick av han!! men alsol spriten är just för att det ska torka ut lite i och med varet i hålet!! men har kommit på att jag kan sätta som ett stort plåster över det och det gör att jag ej kommer åt det så mycket och då gör det inte så ont längre och är inte lika mycket irreterat!!
Mye! tack ska försöka! har ju även hört med att det läekr om det kliar men då skulle det nog inte vara!! idag har det irrtareat väldigt mycket men får hoppa det blir v´bra snart! har ju som sagt lyft väldigt mycket denna veckan och då är ju magen i vägen så det är nog därför det blivit irretrat med får hoppa det lugnar sig över helgen=)
Mye! oki ska testa det! men men alla säger ju att naveln är det mest svår läkta så får väll se hur det går!
jo då jag har fått läk tider och så!! men man blir ju förvånad att det ska ta sån tid! vill ju ej det!! oki ska köpa klorhexidin istället!! alsol sprit sved satan när jag tog på det!! men har ju som sagt satt et kirurg plåster över så jag ej pillar på det! och det märks att det blir bättre, fast man har tyckt att man ej pillat på det så mycket endå!! men man är ju pille lisa!! men mindra var i dag i alla fall!
*Frejaloke* jo men som sagt så vet man ju ej när man lyckas och det kan ju ta år och dar innan man är där på den dagen!! har gått och velat detta i över fyra år nu så nu var det dags!! man lever ju bara här och nu så då vill jag ej ångra allt det jag ej gjorde, ångrar hellre det jag har gjort än att gå och grunna på det man skulle ha gjort=) ja ja vart vimsigt jag vet=)
MEJG
men är ju inte en oseriös piercare utan bara jag som vill ha information!!
har fått en blankett om hur jag ska göra! men sen var jag inne och fråga han om att det skulle va så och då sa han att jag kunde använda lite alsol sprit för att torka ut varet!! men vi får se hur det går!