Inlägg från: stina83 |Visa alla inlägg
  • stina83

Navel piercing!!

Ja ja idag var piercingen rätt så fin!! inget rinnigt var utan stelnat och det tar jag som att bra tecken!!Tvättar varje dag med ANTISEPTIC BODY SOAP som det står är för piercingar och tatueringar!! har bestämt mig för att det är bara det jag ska köra åp nu och inga andra "tillsatser" utan vi får se hur det blir.. blir det värre får jag väll ta ut den inte mer än det! men plåstret och lite bomull emmellan funkar fin fint=)

• stina83

Ja jag kör på med min bodysoap så får vi se!! och ta ut den är ju inte aktuellt i dags läget, måste ju bli gravid först=) men men har ju rätt så många kompisar som lisslyckats med sin navel piercing så därför jag är lite orolig!! men är ju bara på första veckan än så det blir nog bättre får man hoppas!=) jo tvålen så att säga är från barbarella så har hört att dem är bra så vi kör på det!!

• stina83

jo jag vet!! men står ju bara att jag ska använda den tvålen jag fick!! men jag ställde frågan baar ifall någon hade tips om hur jag ska få det att sluta att vara!!

• stina83

jasså oj det missa jag totalt!! bor i nässjö så var på sonnys tatto och piercing!! han är väldigt känd som bra och så men är jag som är lat och inte läste igenom broschyren redigt!!

• stina83

*mästerkattanistövlarna* nej sommar halv året var ju inte tänkt från början utan har alltid tänkt det att ska jag göra det blir det på vintern eller hösten när det är svalt eller så!! när jag tatuera mig gjorde jag det i september och det vart fint! men har ju vare mycket lyft jobb på jobbet nu så är la det att man ansträngt sig och kommit åt piercingen!! men det blir nog bättre snart!!
    Är faktskt den enda där jag bor som piercar så det var därför det blev han!! vi har ju i jkpg men det är house opf pain och har ingen lust att sponsra he**s ang**s så vart han!!

• stina83

*polarlinda* tack för tipset!! plåstret jag har är ett så kallat kirurg plåster alltså rätt så tätt! men i och med att det sitter som det gör så har jag gjort hål i det så att det kommer in luft! för vet att det behöver luft för att läkas!! så det är egentligen jag som är lite hispig för att det är rött och varigt!! men det hjälper med bomullen och plåstret för annars har jag en tendens att fastna och komma åt det! men nu ger det ett skydd som har gjort att det blive bättre!

• stina83

hade inge bandage i natt och det gjorde så j**la ont så jag vakna flera gånger!! idag är det rött och varigt och ser inte bra ut!! hålet där uppe ser ut som om kanterna viker sig utåt och börjar liksom öppna sig!! inte bra funderar på att ta ut piercingen för ville ha den för jag tycker det är snyggt och just nu gör den bara ont och ser illa ut!

• stina83

har föröskt att inte pilla på det idag när jag inte längre har plåstret på!! och idag har det blivit som en kant på det så att säga alltså som det blir på ett sår när det läker som en hinna runt om,, inget var, så jag tar det som att det håller på och vänder=)

• stina83

så det kommer att hålla på och vara och klia sig anda tills det läker sig helt då eller??

• stina83

Nu är det mycket bättre är inte så varigt utan bara lätt rosa kring och kliar inte så mycket heller=)

• stina83

ja försöker inte att klia,, men åh vad lätt det är =)

• stina83

har nu vare iväg på mini semester och naveln börjar bli bättre!!
    men hur fasen stänger man ner en tråd eller är det bara att vänta tills det luggit länge nog?

• stina83

tack tack det ska jag komma ihåg! hur länge ska man egentligen hålla på och tvätta??

Svar på tråden Navel piercing!!