• rickards

Fint sopset för barn..var?

Undrar om nån vet var man kan köpa ett sopset till barn? Min lille pojk är sopborstegalen...älskar att sopa.

• Svar på tråden Fint sopset för barn..var?
  • rickards

Vad bra, tack för alla tips men då ska jag kika på chilli i morron. Han går omkring med mitt sopset här hemma. Han är 13 månader gammal och struttar runt med sopborsten i ena handen och skyffeln i andra...han behöver ett litet kit helt klart.

• Isola C

Jag köpte det förra året, så jag är inte alls säker på om de finns kvar, du kan ju ringa affären och höra först om du vill

• rickards

Ja det kan jag göra. Jag tänkte på järnaffärer annars? Typ Järnia kan dom ha tror ni`?

• TjorveniSkåne

Varför kan han inte få ett vanlig "vuxet" sopset?

• Nette

Jag köpte iaf på ikea! jättefint i trä. (barkarby) fast det är ett tag sedan. lycka till!

• rickards

Jovisst, han har redan lagt rabarber på mitt sopset och han och storebror slåss om den så jag tänkte att han skulle få en liten egen. Har köpt piasavakvastar också till dom...men det är inte samma sak. Ska kolla in Ikeas när jag hinner för det är fullt upp nu.

• Sofie1979

Var på Ikea i fredags, men de säljer tyvärr inga såna längre! Min lilla vill oxå leka med sopsetet, så jag skulle köpa ett eget till henne med.

• Sofie1979

Skorpan: Tittade på hemsidan du rekommenderade men hittade inget sopset? Bara piasavakvastar. Kanske missade att titta någonstans?

• Skorpan

Sofie 1979: Jag tänkte mest på kvastarna, men det kanske inte riktigt var det du menade?

• Sofie1979

Skorpan: Nej, tyvärr det var en sopborste och sopskyffel jag var ute efter mest. Men det var jättefina saker där.

• Sofie1979

Griffelfot: Ja, det var jättefint. Men det är i Sthlm och jag bor i Nykvarn. Men kanske åker dit nångång snart. Synd att man inte kan beställa.

• rickards

Jag hittade ett gulligt på Chilli. Zebrafärgat men skyffeln hade inte långt skaft. Lillkillen älskar den..

• Skorpan

Råkade gå förbi en affär som heter "Balders Hage" och där såg jag en jättesöt sopkvast...

• snartfaster

vi fick ett barnsopset på skämt av sambon syster i julklapp ett år, jag tror att de hade köpt det på en vanlig leksaksaffär (deras son fick tillbaka det i julklapp av oss förra året )

• Isola C
    rickards skrev 2006-06-13 21:33:01 följande:
    Jag hittade ett gulligt på Chilli. Zebrafärgat men skyffeln hade inte långt skaft. Lillkillen älskar den..
    Det är den som min son har. Bra att det fanns kvar
Svar på tråden Fint sopset för barn..var?