• Anonym

Var gömmer ni era sexleksaker?

Ja var gömmer ni dom?
    Har barn så det känns extra viktigt att dom inte råkar komma fram!

• Svar på tråden Var gömmer ni era sexleksaker?
  • lillasnurre

Jag har mina i strumplådan! men får ng hitta ett bättre ställer sen när jag får barn ;)

• Anonym (sexy)

I en skokartong högst upp, längst in i makens garderob
    Fast den är så full att vi får snart dela uåå i leksaker och "tillbehör"

• Anonym

I ett skåp i vårat sovrum som är ovanför garderoberna..Barnen e då för små för att nå dit än..

• Anonym (dildos)

i ett skåp i sovrummet med LÅS
    vi har tonåringar i huset nämligen

För några år sedan när min grabb var runt 11 så hade han och hans kompis hittat "dom" och han tyckte att det var sååå skämmigt att han bröt i hop i soffan!
    han hade under ett par veckors tid vari underlig tyckte jag så jag satte mig med han och skulle prata ut om vad det kunde vara som han verkade må dåligt av,,och för att få han att prata så sa jag att jag viste vad det var som han verkade vara arg på! då öppnade han sig och började att grina och sa -jag och patrik har hittar era ja du vet GRIN du vet GRÅÅÅT dildos varför har ni det??pappa varför??

ooopss tänkte jag och började att skratta pojken tyckte väl att det var jätte konstigt att vi hade "snoppar" och undrade om det var ngt fel kanske
    efter det satte vi alla leksaker i tryggt förvar!

• Anonym

Fler?? Jag själv har dom i en byrålåda, dom är invirade i en tröja som jag inte använder...
    Förut hade jag en knallrosa grej som luktade fruktansvärt mycket gummi så den gick inte att gömma för lukten avslöjade ju... Den kastade jag!

• Nattsaga

I en byrålåda under massa kläder, vi har dock inga barn och sambon vet om vart de ligger så

• kjempejente

Klädskåpet men får nog lov att finna ut en bättre plats är jag rädd... Med lås..

• gnagaren

Jag va såå duktig så jag hade dom i badrumsskåpet... Dottern o en kompis var där inne väldigt länge, o gubben går in i badrummet, och då sitter dom o leker med dom...hehe.

Nu mera har dom funnit sin plats i ett linneskåp

• Dahliaer

Högst upp i en garderob. Fullt tillräckligt gömda än så länge

• Leeloo

Anonym (dildos)> Näääeee stackars din son! Kommer själv ihåg när jag fick klart för mig att mamma och hennes sambo hade sex! Yack, vad hemskt jag tyckte det var. Då var jag kanske 11 oxå kanske.

Vi förvarar våra leksaker i en skolåda uppe på garderoben. Sonen är bara 16 månader så dit når han inte. Inte än iaf.

• Jen nifer

högst upp längst in i skåpet över garderoben

• Anonym

Måste bara få berätta en rolig sak Närjag träffade min kille så bodde vi hos hans föräldrar i källarvåningen. och jag hade rullat in min "sexleksak" i en handduk och lagt långt in i garderoben. (hans mamma brukar kunna rota haha) men så har dom två hundar, och en dag kom en av dom ner till oss, och inan jag viste ordet av så hade hon fått tag i "den" haha halv vägs upp för trappen lyckades jag kasta mej över henne och ta tillsbax den dom undrade vad jag förde för liv i trappen haha

• Anonym

Vi har inga Har önskat mig i födelsedagspresent av maken, men jag får aldrig några!

• Anonym

Anonym- Men beställ själv! Finns massor med ställen på nätet där du kan beställa! Sök på sexleksaker på Google.se Du får hem det i ett diskret paket!

Lycka till!

Svar på tråden Var gömmer ni era sexleksaker?