CB svagt plus...
Oj..testade ett svaaaaagt plus..men det är ändå ett plus, vad tror ni?
Oj..testade ett svaaaaagt plus..men det är ändå ett plus, vad tror ni?
ett plus är ett plus. Grattis!
grattis!!
Grattis!!
Grattis!
det var inte SÅÅÅ svagt! det syns tydligt.
när skulle du ha mens,när hade du ÄL? tittade du av testet inom rätt tid.
i så fall är det ju absolut ett +!
Hej! Gud så overkligt!!
Jag har gått över två veckor...men har haft oregelbundet..så jag har inte vågat testat:)
Oj oj, gu så kul!...:)
Grattis!
Grattis grattis!
Har fått mens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur kan man få mens efter att ha testat plus...:(
Betyder det missfall? Det känns som en vanlig mens bara..
:(((((
Hej, klenben!
Det behöver inte vara ett missfall, vissa kan blöda ändå utan att det är nån fara. Men tyvärr kan det också vara ett tidigt missfall trots att det bara är som en mens. Det hände mig för fyra veckor sedan. Jag är ledsen för din skull i så fall, vet hur det känns. Har du haft några andra symtom på att du är gravid? För mig var det så att det ömma och spända i brösten försvann samma dag som det började blöda, så jag visste nästan på en gång att det var missfall. Hoppas att det inte är det för dig!!
Hej Klenben!
När jag var gravid så blödde jag också tidigt. Enligt mig så blödde jag jätte mycket, men min BM sa att det kunde se mycket ut utan att det egentligen behövde vara det. Tydligen så kan det vara blod från de känsliga slemhinnorna. jag håller verkligen tummarna för dig att det skall gå bra med din Bebbe. Kram
Har inte haft så mkt symptom...mer molvärk, som mensvärk..
Tack hörrni, det är verkligen ett stöd att ha ngn att bolla med.
Som tjej så vill man gärna vrida och vända på allt 100ggr:)
Jag hoppas verkligen att det inte är mf, men är det så så är det så..
Linnea 2, skulle vilja veta om du hade en vanlig mensblödning och känslan av mens, eller om det mer bara var en flytning med blod? Hur länge blödde du? Tacksam för svar!
Kram
Jag blödde nog lite till o från i ca två veckor. Jag var ju jätte stirrig. Men sedan försökte Bm lugna mig att antagligen så ser det mer ut än vad det är. tex en tesked blod utspätt med övrig kroppsvätska kan ju se jätte mycket ut.
Sedan vill jag inte stressa upp dig, så har jag haft två i min bekantskap som blödde mkt i början o trodde att de fått MF, men läkarna trodde sedan att det antagligen hade varit två foster från början men att det tillslut blev ett.
Jag hade nog ingen värk eller så men jag upplevde som sagt att jag blödde mkt.
Lycka lycka till
Hör görna av dig så vi vet hur det går för dig.
Tack för ditt svar, jag hör av mig och meddelar hur det går. Min man är ju iof enäggstvilling:)
Tyvärr har jag nog känslan av att det är ett mf. Eller helt enkelt en blödning. Det skulle ha vart så mkt skönare att aldrig fått ett plus...men men, nu vet jag att jag kan få barn iaf, man får se det positivt!
Kram
Hej, igen!
Jag kände och tänkte precis som du, att det hade varit bättre om jag aldrig hade sett det där plusset. Men sedan var det flera personer här på FL som tröstade mig med att det kan gå ganska lätt att bli gravid igen direkt efter ett missfall, kroppen är inställd och mottaglig på nåt sätt. Några har berättat av egen erfarenhet.
Mitt HCG sjönk på en gång, två dar efter jag börjat blöda testade jag negativt. Du skulle ju kunna testa igen, för om allt är okej borde du ju få ett starkare plus nu. Lycka till!!
Har väldigt riklig mens! Börjar avta nu dag två... men gör inte ont. Gjorde ett test idag igen och det visade svagt plus, som det första.
Ringde gynakuten och hon rådde mig till att vänta två veckor och sedan ta testet igen.
På ngt sätt känner jag att det inte är kört!..nya symptom = min mage är hård och "bubblar/brusar" och mina bröst "lever(ömmar och växer)"
Clematis: det är sköt att höra att man är mer mottaglig, jag har oxå hört det. Det är bara att se positivt:)
KRAM alla ni!
I så fall låter det ju lovande för dig!
Om brösten börjar visa symptom EFTER att du börjat blöda...Det borde ju va ett tecken på att graviditetshormonet stiger.
Hoppas du får ett starkt plus nästa gång!
Jag håller tummarna stenhårt för dig!!
Tyvärr hörrni, testade negativt idag med Preg...
Nya friska tag!!!!
KRAAM
Nej, vad tråkigt!
Hoppas det går bättre nästa gång och att nästa gång blir snart!!
En tröstkram