• klenben

CB svagt plus...

Oj..testade ett svaaaaagt plus..men det är ändå ett plus, vad tror ni?

• Svar på tråden CB svagt plus...
  • klenben

Hej! Gud så overkligt!!

Jag har gått över två veckor...men har haft oregelbundet..så jag har inte vågat testat:)

Oj oj, gu så kul!...:)

• klenben

Har fått mens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur kan man få mens efter att ha testat plus...:(
    Betyder det missfall? Det känns som en vanlig mens bara..

:(((((

• klenben

Har inte haft så mkt symptom...mer molvärk, som mensvärk..
    Tack hörrni, det är verkligen ett stöd att ha ngn att bolla med.
    Som tjej så vill man gärna vrida och vända på allt 100ggr:)

Jag hoppas verkligen att det inte är mf, men är det så så är det så..

Linnea 2, skulle vilja veta om du hade en vanlig mensblödning och känslan av mens, eller om det mer bara var en flytning med blod? Hur länge blödde du? Tacksam för svar!

Kram

• klenben

Tack för ditt svar, jag hör av mig och meddelar hur det går. Min man är ju iof enäggstvilling:)

Tyvärr har jag nog känslan av att det är ett mf. Eller helt enkelt en blödning. Det skulle ha vart så mkt skönare att aldrig fått ett plus...men men, nu vet jag att jag kan få barn iaf, man får se det positivt!

Kram

• klenben

Har väldigt riklig mens! Börjar avta nu dag två... men gör inte ont. Gjorde ett test idag igen och det visade svagt plus, som det första.

Ringde gynakuten och hon rådde mig till att vänta två veckor och sedan ta testet igen.

På ngt sätt känner jag att det inte är kört!..nya symptom = min mage är hård och "bubblar/brusar" och mina bröst "lever(ömmar och växer)"

Clematis: det är sköt att höra att man är mer mottaglig, jag har oxå hört det. Det är bara att se positivt:)

KRAM alla ni!

• klenben

Tyvärr hörrni, testade negativt idag med Preg...

Nya friska tag!!!!

KRAAM

Svar på tråden CB svagt plus...