• Jennelii

Vart har ni era barnkläder?

Jag ska inte ha förrän i december men kunde inte låta bli att börja tvätta upp kläderna. För tillfället har jag hängt upp dom på vädringsstället för att lättare kunna sortera dom i storleksordning (jaja, jag har lite att göra...). Har bara tvättat storl 50-60 men det skiljer rejält i storlekarna så...
    Åter till frågan...jag har ingen garderob över här eller nåt och jag vet inte alls vad jag ska ha. Ska jag ha allt hopvikt eller delvis upphängt? Hur har ni gjort? Byrå? Barngarderob? Vanlig garderob? HJÄLP!!!

• Svar på tråden Vart har ni era barnkläder?
  • Linah

vi har 2 byråer som hennes kläder ligger i
    sen har hon en del munkjackor som är upphängda i hallen

• LottaRos

Våra pågar har en klädkammare o sen har vi köpt en byrå oxå till deras kläder.

• Jennelii

Till mitt första barn hade jag en liten söt garderob men den sålde jag förstås. Till dom andra hade jag vanliga garderober men nu har jag flyttat och vi är redan för många i lägenheten...måste försöka få in nåt på något bra sätt...

• skidan

Jag köpte sådana där badrumsskåp med lådor och trådbackar i på IKEA. Så stumpans kläder finns vid skötbordet.

• michells mamma

Michell har en garderob och en byrå med alla hans kläder...

• gizen77

förvaringslådor håbol från ikea som jag har märkt upp med resp. storlek. så kan jag förvara för stor/litet utan att det blir dammigt på enkelt sätt. det han använder nu har jag i byrå. till en tjej behövs det kanske lite mer galgar med tanke på alla små söta klänningar!

• MLME

Vi ska köpa byrån som finns i mitt bildgalleri

• FruSöderström

vi har en byrå från ikea

• ladyhawk

En byrå tänkte jag ha kottens kläder i.

• vigdis

Vi har ett skåp med hyllor och ett par lådor som vi tänkte använda. Sådant som behöver hängas får vi trycka in någonstans... har ingen garderob över.

Svar på tråden Vart har ni era barnkläder?