Inlägg från: Achanta |Visa alla inlägg
  • Achanta

Expedition Robinson 2004

Kan bara hålla med ovanstående om Jerry. Nästan så man skäms för att va skåning ju *s*
    Tyckte det var bra att Isabel läxade upp honom lite igår. Önskar att hon skulle bilda pakt med Jenny och fajke och rösta ut honom ur laget.

Gillade inte Dennis efter de första avsnitten men har ändrat åsikt om honom. Han och Johanna är mina favoriter

• Achanta

Tror Dan kommer gå över till Lugnet frivilligt, fattar nog att det är där hans snäckpolare Johny är Jisses vilket lag det kommer bli. Jerry, Micke, Rasmus, Johny, Johanna och Dan. STACKARS Johanna och Rasmus säger jag bara. Intriger till höger o vänster i det laget. Fike lär inte ha det så lätt i det andra laget sen heller med enbart gamla medlemmar från lag X *S*

Vet inte vem jag stör mig mest på Jerry, eller Dan som offrat sig SÅÅÅÅÅÅ mycket för sitt lag.
    (ironi ifall nån missa det )

Finns det nån rättvisa så vinner Johanna

• Achanta

piffan... ja just det. Och det var ju inte precis som han sprang runt i vattnet o lekte McGuyver för att han tyckte det var skoj O alla de andra i laget verkligen tvingade honom att springa runt i havet o jaga haj.
    Stackars lilla missförstådda Dan. Riskerade ju att åka hem på grund av det.

• Achanta

Tyckte Johannas kommentar var klockren
    Robinsson var som ett tv-spel. Hon har redan förbrukat 2 liv men är fortfarande kvar. He he he.....

Svar på tråden Expedition Robinson 2004