Inlägg från: Sharooon |Visa alla inlägg
  • Sharooon

Expedition Robinson 2004

Sitter just nu o kollar Reprisen av veckans avsnitt och undrar allvarligt vad det är för fel på Jerry??
    Snacka om aggressioner!!
    Ordförrådet ska vi inte prata om alls...*tumme ner*

Jag sitter o hoppar framför TV.n och skulle vilja säga ett o annat till den lille valpen, han har mycket kvar att lära.

Tur att jag inte är hans Mor för då skulle han verkligen fått veta ett o annat, å andra sidan vore jag hans Mor så skulle han inte vara sån som han visar i TV i allafall.

• Sharooon

"What comes around goes around" borde ju innebära att Jerry inte åker räkmacka hela vägen fram....eller!!?

• Sharooon

Åh No!!!

Varför blir man aldrig av med dom där hemska människorna för!!!?

""Only the wisest and the stupidest cannot change""

• Sharooon

Missade igår så jag gör som i helgen, kollar repriserna i följd så återkommer jag i diskussionerna ang dom två samtalsämnena, Jerry & Frida.

Inom parantes så var det synd att inte Fike blev utröstad, han hade behövt komma till Lag Syd.
    Frida kunde ha stannat hos dom övriga hyenorna, där hon hör hemma!

• Sharooon

Attans!! Jag missade veckans repris igår och såg bara sista kvarten av programmet igår....

• Sharooon

Det såg jag däremot!

Håller med Johanna Hakala om hans töntiga "jag blev utröstad för ni är rasister" Vilken bullskit!!!

Nu börjar det bli så spännande så jag kanske måste bänka mig framför burken i kväll och se fortsättningen...

• Sharooon

Hejja! Johanna, gillar verkligen henne.

Hoppas hon tar hem hela alltet o blir Robinson...men man vet aldrig vad som sker bland dom där egotrippade hönshjärnorna på ön.
    Spännande blev det trots allt....

Hade bestämt mig för att inte titta i år efter dom första avsnitten men men...man kan väl ändra sig

• Sharooon

"Tror Jerry fått för lite kramar av sin mamma"

En patetisk liten kille som kommer få stryk för eller senare vare sig det är i dokusåpa eller IRL.

Klart stört bete'ende....

"Liten på jorden men stor i orden"

En rädd kille innerst inne, kom ihåg att rädda hundar hugger och skäller högst!
    Anfall är bästa försvar måste va hans motto...

Vore jag Jenny skulle jag sätta mig på honom

• Sharooon

Skrattar bäst som skrattar sist heter det ju....

Otroligt underhållande att se Jerrys rynkande panna o höra honom säga Jag fattar ingenting!!

Vi svarar i kör: VI VET DET JERRY!!!!

Det vore ju så roligt om Jerry fick strida mot Micke nu på måndag, en från varje lag sa ju Robban

• Sharooon

ÅH! så roligt, då har jag nåt att se fram mot på lördag, då jag kör hela veckan i reprisen

Ska hålla mig borta härifrån så jag inte vet vad som händer sen

• Sharooon

Att rösta fram Jerry som bete't sig som ett svin till final är som att se hur vårat svenska samhälle speglas.
    Dom som myglar bete'r sig mest illa trampar och trycker ner kommer av nån outgrundlig anledning alltid längst i vårt svenska samhälle----Så åxå Jerry!!

Låt vem som helst vinna! UTOM Jerry!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004