Inlägg från: Sötnos |Visa alla inlägg
  • Sötnos

Expedition Robinson 2004

Nej, han är en riktig tönt...

• Sötnos

Jag tror också att Göran är den som kan sätta Jerry på plats!!

En på min praktikplats sa förresten att Dennis o Johanna är tillsammans. Dennis skilde sig från sin fru när de kom hem därifrån o de höll tydligen det hela hemligt o visade inget i tv!

• Sötnos

Jag hoppas Jerry vinner..vill att han ska vara kvar! Vem ska man annars irritera sig på? Hur kul är det att kolla om det inte är en massa bråk o intriger??

• Sötnos

Jo det såg ut som det innan reklamen..haha...

• Sötnos

Det är tråkigt att det inte är så mycket pristävlingar...jag tycker de är bäst nästan! Det är så kul att se dom utsvultna vinna en massa mat, chips o godis o så

• Sötnos

Jag trodde att Micke var lite hes eller förkyld i början..men det är tydligen sådär han låter...Låter som om det är väldigt jobbigt att få fram ljud när han pratar...Annars trodde jag att han var snäll o trevlig förut, men efter att han började umgås med Jerry mer o mer, så märkte jag att han inte är så snäll...sen tror han att han är bäst på allt o starkast av alla typ...

• Sötnos

Ska rasmus också bli en idiot som dom nu eller??!! Synd i så fall...

• Sötnos

Jag skulle ha frossat i maten

• Sötnos

Jag blir skitarg om Jerry vinner! Ok att han satt på lugnet alldeles ensam i sju dagar, men hade han klarat det utan sprit??

Svar på tråden Expedition Robinson 2004