Inlägg från: Pyris |Visa alla inlägg
  • Pyris

Expedition Robinson 2004

Samma här...han e verkligen _vidrig_. Och snälla, säg inte att Frida kommer till det andra laget. Fast då får hon ju träffa sin älskade borste..

• Pyris

Jag hoppas Micke skickar honom hela vägen hem till Malmö igen...Men å andra sidan, som du säger, Sötnos, vem ska man då blir irriterad på?????

• Pyris

Oj oj oj...jag tror Jerry kommer flyga som en liten vante

• Pyris

Hoppas dom glömmer av Jerry...

Nån som jag gärna ser åker hem e faktiskt Berlina..Klarar inte henne. Tycker det e enbart gnäll, gnäll, gnäll på henne hela tiden...

• Pyris

Jojja:

Då e man verkligen FAST

Tyckte om Dan från början, men inte nu längre. Tycker han bara crusar omkring på ön..

Hejja Johanna!!!!

Jerry o Micke var ju snälla när dom inte var ihop...så fort dom kom tillsammans igen så börjar deras små elaka hjärnor arbeta..blä för dom. Tycker synd om den personen som kommer till dom...

• Pyris

Hörde av en vän idag att hon läst att Johanna o Dennis är ett par idag...Stämmer det???

• Pyris

Ja just det...tänk om det bara e för att lura oss tv-tittare som sitter och tror att vi har räknat ut allt, att det kommer bli "Lugnet" mot Robinsson... Och så kanske det inte är så... Det kanske inte är bara medlemmarna i Robinsson som dom vill överraska med nya regler...

• Pyris

Får se nu då om ryktet stämmer...Hoppas inte det....För jag vill inte att han ska vinna...

• Pyris

Ja...missade finalen..men läste om det..och det är helt sanslöst hur en sån människa kan vinna...men om man uppför sig som ett svin så kanske man vinner... Nä, just det ja...han framställdes ju som ett svin i tv..så va det ja *ironi*

Ja ja..får la kolla om den nya dokusåpan är nåt att ha...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004