Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

Expedition Robinson 2004

Jag fortsätter i den här tråden (hoppas det e ok) det var bättre rubrik. Var det någon som tittade då??? Jag kollade, verkar ju som att de som åkte ut får vara med iaf, eller vad tror ni andra???????? Tyckte ni det var bra?

• Aprilia

Ja det är INTE bra, för jag vill ju se båda!

• Aprilia

Ja han gillade inte jag heller, fick direkt dåliga vibbar av honom, får se om det stämmer programmet ut, men ofta gör det ju det!

• Aprilia

Det värsta är ju att man blir fast (iaf jag) hehe, kommer se varje dag, i guess

• Aprilia

eller Kent med sin yxa som ingen fick låna hehe

• Aprilia

Har inte läst alla inlägg, men är det någon mer som inte gillar karro och hennes kommentarer ex: jag är frrrrruktansvärt laddad inför tävlingen. Hehe, tycker hon är lite överdriven.

• Aprilia

ÅHHHH vad jag blev glad när micke åkte. Han ville ju bara såå gärna har pengarna. Hoppas ingen som är med i pakten vinner (vet inte vilka som är med). Micke har ju gått runt med sina paktpapper hela tiden och velat att de andra skulle skriva på så att han skulle få pengar om han inte vann.

På trailern för imorgon får man se hur Shante säger "men pakten är ju bruten". Undrar vad micke svarar då, hihi....han blir nog rädd

• Aprilia

jag gillar inte carro, hon verkar så präktig och ordentlig, det e inget fel med det, men lite jobbigt eftersom hon är så överdriven i allt hon gör.

Jag hoppas att dan vinner, inte fike för då måste han ju ge pengar till micke. Det bästa vore ju förstås om johanna vann, men hon är väl ute ur leken.......eller????!!!?

Svar på tråden Expedition Robinson 2004