Expedition Robinson 2004
Skönt att hitta några som gillar Robinson. De flesta jag pratar med påstår att dom inte tittar på någon dokusåpa - men det tror inte jag på!
Som de flesta andra här ogillar jag Dan och hejjar på Johanna.
Skönt att hitta några som gillar Robinson. De flesta jag pratar med påstår att dom inte tittar på någon dokusåpa - men det tror inte jag på!
Som de flesta andra här ogillar jag Dan och hejjar på Johanna.
Jag var också orolig och trodde att Robinson skulle bli dåligt när TV3 tog över, särskilt eftersom det var så många unga med i år. Men det har blivit mycket bättre.
Trots att jag ogillar Jerry kunde jag inte låta bli att le när han fick träffa Micke! Men det kan bli farligt att ha dom där på ön tillsammans. Man får väl hoppas att dom börjar leta mat och inte bara super hela tiden...
Ska bli mycket spännande ikväll.
Hoppas lag nord får träffa sina annhöriga!
Även om jag hejjade på Robinsonlaget pga att Johanna är min favorit. Så tyckte jag att det var mycket mysigt att se Karro o hennes Anders (?) (hette han så).
Ska bli spännande att se vem som förlorar Robinsontävlingen.
Eftersom min sambo inte ser Robinson spelar jag in och tittar efter frukosten dagen därpå i stället. Det är härligt att efteråt kunna logga in och läsa vad ni andra skriver. Jag hoppas att Dennis, Johanna och Fike går i hop och röstar ut Dan. Alla dom tre är ju rädda att åka ut och om dom då går samman denna gång sitter dom ju säkra alla tre...
men så blir det väl inte antar jag.
Såg förresten Shante här i Norrköping på ett cafe i går. Hon jobbar tydligen där. Vet inte om hon jobbar där på riktigt eller om hon är inhyrd för PR. Hon hade LAG-X T-Shirten på sig och satt och vek servetter - verkade inte ha så jättekul...
Jag tror att det kommer att bli nån slags tävling framöver mellan X, Robinson och dom på Lugnet. Så fort dom är lika många på alla 3 platserna så tror jag att det kommer att bli nån slags tävlig för att bestämma vilket lag som hamnar i final. Eller - jag vet inte, allt är så komplicerat i år nya dimensioner i tävlingen hela tiden. Men det är bra - den bästa omgången. Robban är Kung och hejja Johanna!!!!!
Tycker att det bara blir bättre och bättre ju fler avsnitt som går.
Synd bara att Johanna hamnade på Lugnet, jag tror att hon inte får det lätt där.
Hon är ensam kvinna och dessutom duktig i tävlingar.
Jag HOPPAS att Lugnet-personerna får tävla om att ta sig in i expeditionen igen.
Men en tanke har slagit mig.
Kanske Lugnet är ett ställe helt UTANFÖR tävlingen.
Kanske deltagarna får vara där istället för att STRIX pröjsar riktigt hotell till dom och dessutom ger det extra spänning och underhållning i programmet.
Kanske dom får sitta där och bara vänta på att allt ska vara över.
Taskigt spratt isåfall...
O förresten äter dom inget på Lugnet??????
Tyckte att gårdagens avsnitt var ett av de bästa på länge...
"Nu Dan får du simma ut ur Expeditionen!"
Undrar om han fick med sig sin snäcksamling...
Hihi
Hoppas nu bara att tjejerna i X går i hop så att de får ut den där lömske fotomodellen.
Blev mycket förvånad över att Johanna ramlade hela tiden när hon skulle hämta mer vatten, hon som hade sån superbalans. men hon kanske inte var så motiverad... eftersom hennes dåvarande lag var ett skitlag.
SYND för annars hade hon kommit tillbaks med en svart röst, o då hade det varit bye bye Dan för gott!!!
Hoppas jag med på Johanna!
Men nu kommer det säkert bli så att dom som förlorar tävlingarna hamnar på Lugnet, så var det ju förra året... fast då hette det Andra sidan.
Buuu missade Robinson igår. Jag som sett alla avsnitt utom ett...
Men jag har förstått vad som hände, dessutom kommer ju en liten sammanfattning i kväll.
Heja heja Johanna.
O kom i håg, om hon åker ut, så får vi väl rösta på enne i tittarnas val. Om jag fattat rätt ska det ju bli något sådant...
Är det nån annan som tänkt på att Fike och Shante har bytt glasögon med varandra????
För övrigt sköööööönt att slipp Göran!
Spännande till nästa gång, tydligen ska dom få leva ensamma nu. Kul att se hur bra Carro klarar sig då, hon som skröt så mycket.
(gillar henne annars men hon kanske skröt lite väl)
Rösta på Johanna framöver lova det Tjejjer!!!
Vad trött jag blir på alla deltagare som paktar sig o bara snackar pengar...
Hejja Johanna!
(Vet att hon är ute men tror starkt att kommer in igen)
Heja Johanna, hoppas nu bara att inte nån annan typ jhonny har många rika vänner som lägger ut en förmögenhet på telefonsamtal för att hanska komma in igen....
Men var det inte fler än jag som äääälskade det senaste örådet?
Alla som har penga-pakt räcker upp höger hand...
Ja i kväll gäller det för Johanna! Hon klarar sig säkert bra! Men jag ska rösta för säkerhets skull - det ska väl ni oxå antar jag???
Ska bli spännande och se vad som händer på Lördag. Jag menar, hur tävlingen och utröstningarna kommer att gå till!
Och för att åter ta upp min gamla fundering, nu syntes det klart att Shante och Fike måste ha bytt glasögon med varandra. Dom där stora svarta som Shante hade i början hade Fike på slutet och dom små nätta som Fike hade i början hade Shante på slutet... hihi