Inlägg från: aneeka |Visa alla inlägg
  • aneeka

Expedition Robinson 2004

Jag tror Dan ryker nästa gång R-laget hamnar i ö-råd. Eller kanske Belina. Vad tror ni?

• aneeka

Vad händer med Jerry nu då? Kommer han få gå duell med den som blir utröstad? Eller ska det bli ett lag till? Missade lite där...

• aneeka

Haha! Okej, där kan han ju sitta då och begrunda sitt öde. Hoppas INTE att han kommer tillbaka!!

• aneeka

Hoppas att Dan för göra Jerry sällskap på ön! Fast jag tror mer på att det blir dueller och bara en får vara kvar. Eller så får inte de som blir utröstade komma dit alls, Isabell fick ju inte det... *funderar*

• aneeka

nä, igår var det inget kul, hände inte nå´t, men jag ser fram emot att få reda på vem som vinner örådstävlingen imorgon! Och vem som åker ut naturligtvis

• aneeka

Gillade inte Jonnys tjat på Dennis om pengarna Jag förstår Dennis fullt ut, men det är ju lätt för nå´n som har pengar att säja att man ska spendera dom... Hade hoppats att Dan skulle ryka, men det gör väl inte så mycket att det blev Belina direkt. Gillar Johanna bäst i Robinsonlaget!

• aneeka

Blir det Dan som får gå duellen tror ni? Hoppas han åker ut så det svider om det!! Maken till falsk person får man ju leta efter... Om man letar noga hittar man en like på Lugnet så dom kan ju passa bra ihop...

• aneeka

Gillar också Johanna, Dennis och Rasmus bäst. Hoppas nå´n av dom vinner. Fast jag tror Göran kan bli tuff att rå på. Gillar honom också, fast jag kan inte förklara varför riktigt, för han är rätt bufflig...

• aneeka

Nä, gud!! Jag tittar aldrig på dokusåpor!! *tralala*

• aneeka

Lite trist att det blev Micke som fick göra Jerry sällskap. Hade varit roligare med någon han inte gillar, att se honom svansa som en liten hundvalp efter Jhonny hade varit toppen Är det tävling Robinsontävling idag, eller?

• aneeka

Fredagar är hemska; ingen Robinson... Det blir till att hålla ut till imorgon. Fike vet ju om att han ligger pyrt till, och även Dennis och Johanna. Jag gillar inte pakter, men eftersom det är krisläge så borde dom gå ihop och rösta ut Dan eller Jonny. Hoppas, hoppas... Det blir nog Jonny i så fall, för annars har inte Fike nå´n att byta snäckor med längre, juh...

• aneeka

Nix, ingen Robinson idag. Samma dag, samma tid, samma kanal...

• aneeka

Jag hoppas INTE att Dan kommer till Lugnet, det är väl bättre att han stannar hos X:arna å blir utröstad lite snabbt. Undrar vilken ö han hamnar på då...?

Håller med alla om att Micke och Jerry är fruktansvärda människor! Ingen av dom får vinna!! Man sitter bara inte och säger att man vill döda någon! HEJA JOHANNA!!!!

• aneeka

Hoppas det blir Johanna och Rasmus som kommer tillbaka. Det är de enda vettiga personerna på lugnet!!

• aneeka

Spännande att se vem som vinner idag och vem som får åka hem! Heja Johanna!!! Hoppas att Micke får åka...

• aneeka

Är Jonny smart så måste han ju skicka hem Micke, men tyvärr tror jag att det blir Rasmus... Jag är tvärt emot alla här tror jag, gillar GC Men håller först och främst på Johanna! Vore ju synd att avvika alltför mycket...

• aneeka

Men det var väl ändå sååå osmart av Dan att välja bort Jerry??? Hade Micke fått åka tror jag att han hade åkt hem han också... Det är så lätt att sitta i soffan och vara smart! Hoppas nu att Johanna vinner idag (för det är väl tävling idag också??)!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004